drukdruk dus! Hier helaas geen bhv er vanavond dus moet verpleegkundige hier blijven en kan hierdoor niet naar de thuiszorg mensen.. apart allemaal. ..
ik morgen nog een nachtje en dan lekker een weekje vrij
Ik heb vannacht mijn 1e echte nachtdienst. zo maar even proberen te slapen denk.
Tyke
Geplaatst: 02-08-14 17:07
Ik ben er vanmorgen uitgekomen na 5 nachten. Had er een extra. Laatste nacht was gelukkig rustig. Te rustig kwam erachter dat ik rooster verkeerd had overgenomen. Blijk ik maandag al dag te hebben............. Pittig maar het moet maar.
Ik zit er ook weer in, eerste van vier gehad. Kom er dinsdag uit....maar heb een fout gemaakt met roosteren en moet ook donderdag al weer een vroege dienst werken!
Werk je in de zorg Jolandaa? Dan mag het helaas wel. Na 2 nachtdiensten mag je de volgende dag alweer een vroege dienst. Na 3 nachten is het minimaal 48uur rust. Ik ben gisteren uit de nacht gekomen en vandaag en morgen helaas late dienst, mag helaas ook...
Nou....het tijdstip van mijn vorige berichtje was zo ongeveer het enige momentje van relatieve rust...... Doorgerend en gesjeesd tot 8 uur, toen eerst nog bijgekomen met een kop thee en wat ontbijtkoek alvorens naar huis te zijn gegaan!
Tyke
Geplaatst: 03-08-14 20:53
Ai pittig nachtje. Herken het ook van mijn afgelopen reeks...........
Bluh......hele nacht bezig geweest...dan hoop je goed te slapen! Ben je na 4 uur al wakker , gelukkig vanavond nog ff in slaap gevallen, maar zal lastig worden vannacht denk ik
kitty_gomez
Geplaatst: 05-08-14 00:13
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 02-03-24 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn laatste nachtje was rustig en met fijne collega's! Heerlijk geslapen en ondertussen thuis al weer beetje opgeruimd en schoongemaakt! Straks een vriendin over de vloer en daar ga ik vanavond mee paardrijden, heb er al helemaal zin in!
kitty_gomez
Geplaatst: 05-08-14 23:20
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 02-03-24 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt