Greek schreef:Ik wil mn rooster en klas niet weten denk ik.. ik had sommige dingen ook liever niet willen weten
Hey Julia je bent vrienden op fb met Marion Alblas, hoe ken je die? [/quote]Ik heb vier jaar bij dr gereden, had een verzorgpony Hoe ken jij haar?[/quote]Ah leuk! Mijn verzorgpony staat op stal Jochemsen [/quote]Cool hoe heet die? En doe maar de groetjes aan Marion die kent me vast nog wel
juliaka schreef:Isa schreef:En mn klas en leraren en mentor Kunnen jullie dat niet een week van tevoren op de schoolsite zien? ik wel.Ik ook, zou er einde deze week op staan, maar nog niet gezien
xNK schreef:Ik hoop dat m'n klas V4g heet, anders is het de eerste keer dat ik in een klas zonder g-letter zit ik was 1A 2A 3A en nu 4VA anders had ik het echt niet meer gesnapt
Rachel_Chap schreef:Ik was B1f, G2a en A3c en ik snap de logica niet Ik bijna het zelfde als jij!Ik was B1F, B2E en A3C
Ik ben altijd, ook op de basisschool A geweest haha Bij ons zijn klasnamen gewoon zo: bijv V1A voor vwo 1, H2B voor havo 2, M3C voor mavo 3, lekker makkelijk
Wij hebben (naja in ons gebouw, VMBO ken ik niet ) H-cijfer-letter, V-cijfer-letter en G-cijfer-letter en de letter in gewoon random ofzo
Kaus schreef:Rachel_Chap schreef:Ik was B1f, G2a en A3c en ik snap de logica niet Ik bijna het zelfde als jij!Ik was B1F, B2E en A3C Yeaah
Greek schreef:juliaka schreef:ik heb in g1b, g2b, g3a gezeten en nu v4aHeb je bij een Anne in de klas gezeten? Anne Matena?
Kaus schreef:Rachel, worden die A3 klassen bij jullie ook altijd Adrie genoemd? Nu je het zegt was mij nooit opgevallen haha
Greek schreef:Ik ben altijd, ook op de basisschool A geweest haha Bij ons zijn klasnamen gewoon zo: bijv V1A voor vwo 1, H2B voor havo 2, M3C voor mavo 3, lekker makkelijk Hier 1MH1K (1 mavohavo kunstklas 1) 1MH1 (1 mavohavo 1) 1ha1 (1 havo atheneum 1) enz
Kaus schreef:Rachel, worden die A3 klassen bij jullie ook altijd Adrie genoemd? Mijn gymleraar op de bassisscool heette Adrie