Studenten in Tilburg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Palooh

Re: Studenten in Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 18:34

heeeey allemaal! druk met school inderdaad.
succes met de loting!
met mij is alles goed, zit hier heerlijk op mn plekje.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:18

Haha wat slecht dat t hier zo stil is!
Hier ook druk! Stage lopen, master en actieonderzoek.. En daarnaast de laatste tijd druk geweest met onze nieuwe puppy en het zoeken naar een huisje (verhuizen wss in mei naar Waalwijk).. Dus druk druk druk

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:30

Ooh spannend! En leuk, wat voor puppy? :D

Wij hebben ook net een nieuwe hond, uit 't asiel.. Zo'n sneu beestje was het en nu weer helemaal van z'n leven aan het genieten, blij dat we 't hebben gedaan :)

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 16:38

Een yorkshire terrier biewer ;) dus eentje met wit.. Ze heet Lilly en t is echt zoooon schatje!
Kan alleen even geen foto's plaatsen omdat ik op de ipad zit, maar dat zal ik dan nog wel eens doen ;)

Super goed dat je er eentje uit het asiel hebt gehaald! Wat is t voor iets?
Wij hebben ook in t asiel gekeken, maar wij moeten een niet-harende hond hebben ivm allergie..

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 17:06

Foto!

Hier ook druk druk. Bezig met thesis en moet ook een stage gaan zoeken nu.

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 20:39

Leuk een puppy!!

Ik heb het ook heel druk gehad. Heb anderhalve week een heel groot tennistoernooi georganiseerd en daar heeft héél veel tijd ingezeten. Nu moet ik school dus weer een beetje inhalen.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 21:23

Ik ben nu na enige vertraging bezig met het onderwerp van mijn bachelorscriptie te bedenken.
Goblaal weet ik al waar het over gaat, maar wat ik specifiek wil onderzoeken vind ik nog erg lastig.
Voorlopig dus veel lezen.

Inmiddels zit ik ook alweer 2 maanden op kamers, bevalt goed.
Ben ook nog regelmatig thuis, alhoewel het qua colleges dit blok drukker gaat worden.
We zullen het wel zien.

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 18:09

Al gelukt met je onderwerp Josien? Ik ben momenteel ook nog druk bezig met mijn thesis en loop deze week mee met een vriendinnetje die graag de universiteitsraad in wil (ja die hele irritante mensen die vragen of je wil stemmen :Y) )

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 09:31

Yes inleiding is geschreven, nu beginnen aan het TK.

Ooh, die mensen probeer ik zo goed mogelijk te ontwijken hihi.

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 13:27

Al wel gestemd dan? Dan ben je er meestal wel vanaf haha.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 18:13

Ja zodra je zeg dat je gestemd hebt (wat ik ook gedaan heb), laten ze je meteen met rust.
Maar ik vind het voornamelijk vervelend dat je niet van gebouw D naar gebouw W kunt lopen zonder onderweg bijna 10x aangesproken te worden :P .

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 18:21

Dag meiden. Hier even snel een berichtje van mij. Heb niet alles bijgelezen want zit in een tentamenweek. Morgen heb ik het laatste tentamen. Als ik deze niet haal is het bye bye opleiding. Ik-ben-verzadigd. Ik krijg het er niet meer in. Ik ga dood. Ik sterf af. Ik wil niet meer. Ik kán niet meer.

poedersuiker communicatieleer van meneer F. Oomkes.

Oke. Back to work :+

trouwens, ik word helemaal doodgegooid met 'stem op mij' verkiezingen. Geen flauw idee wat het inhoudt :')

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 20:47

Succes! Je kan het! En anders even rustig pauze nemen en dan weer verder gaan?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:00

Het topic is een beetje dood :P

Ik heb net een kamer gevonden in Tilburg :D Al eerder twee bezocht, maar was het allemaal net niet,
maar nu net zijn we bij nog een gaan kijken waarvan ik vanochtend de advertentie zag (was toen net geplaatst), en kon vanmiddag al langskomen :D Is net onder de ringbaan zuid, maar 6 minuten fietsen van Fontys Stappegoor :D

Heb er nu al zin in om in Tilburg te studeren/wonen :)

Ondertussen heb ik ook al een stage geregeld voor volgend schooljaar O:) Ben dr dus lekker vroeg bij met alles, om de drukte voor te zijn, wanneer iedereen voor kamers, stages en boeken gaat zoeken xD

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 20:53

Goed bezig! Fijn dat je al een kamer hebt. Hier loopt het allemaal niet zo vlotjes met m'n thesis afmaken en een stage vinden. -O-

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 15:14

Goed bezig! Bij roy donders in de buurt? Heb zelf op dat plein aan de jumbo gewoond :p

Sterkte gittekit!

Ik ga zaterdag verhuizen naar Waalwijk :) ook bijna klaar met de studie *\o/*

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 16:14

Hier ook troubles met mijn (bachelor) thesis!
Maar eerst maar eens tentamens leren. Misschien ook wel handig :P

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 16:23

Mijn bachelor thesis is sinds vandaag officieel af! Morgen inleveren!

Maar tentamens gaan niet helemaal lekker... Nog even een paar weken door bikkelen in de bieb

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 16:46

Ja weet niet precies waar Roy Donders woont, maar iig wel daar in de buurt. Maar dat boeit me niet zo hahaha heb niets met hem :') Al zou ie mn buurman zijn, zou dr niet zoveel om geven :D

Allemaal druk met thesis en tentamens dus! :) Ik heb nu helemaal niets meer :P Ben dus maar vrijwilligerswerk aan het doen (bij gehandicapten manege) en soms werken :P
En tussendoor ff rustigaan voorbereiden voor volgend jaar xD Moet weer alle theorie beetje door gaan lezen, zodat ik weer bij ben met de theorie van het eerste jaar. Is natuurlijk voor mij 3 jaar geleden dat ik dat gehad heb. Scheelt dat ik alle documenten/powerpoints en aantekeningen enzo nog heb, en desnoods kan ik ze van de portal afhalen omdat ik daar ook nog bij kan.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:19

K zit in dubio :)) K wil volgend studiejaar weer gaan hockeyen na 4 jaar gestopt te zijn (denk alleen training omdat ik in het weekend werk, niet in Tilburg ben, en in het weekend al die wedstrijden zijn. Ookal vind ik wedstrijden eigenlijk het leukst) maar k wil ook weer gaan paardrijden :+ (liefst western maar anders dressuur of springen)
Weet niet of dat gecombineerd kan worden :)) Wordt dan misschien te duur :P
Maar denk dat k gewoon ff begin van t schooljaar afwacht, kan k eerst Tilburg beetje leren kennen enzo en dan kijken wat ik wil :D

Zijn er hier mensen die hockeyen, of paardrijden (op een manege ofzo)?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:27

Ik voetbal, mag dat ook? ik rij momenteel geen paard meer maar bij cave ne cades, de studentenpaardrijvereniginf, meen ik dat ze ook aan western doen?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:38

hahah ook goed xD Oeww dat zou wel heel leuk zijn!
Kwam indd wel bij die studentenrijvereniging uit, maar zag alleen dressuur en springen. Als ze ook aan western doen dan zou ik daar al helemaal gaan :+ hihih Al denk ik dus dat ze het niet doen, van wat ik op de site enzo lees.

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:55

Huisgenootje van mij zit in het bestuur van die paardrijvereniging, kan je wel haar mailadres geven als je interesse hebt.

Als je wil gaan hockeyen zou ik bij shot gaan. Is de studentenhockeyvereniging van Tilburg en heel gezellig!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:59

Dat zou wel handig zijn ja! :) Dan kan ik tegen die tijd eens een mailtje sturen. Lijkt me wel leuk, die vereniging!

Ja dat was ik ook van plan ja, als ik ga hockeyen dan ga ik daarbij. Is ook stuk goedkoper geloof ik.
Enige is dus dat ik twijfel of alles niet door elkaar heen gaat lopen als ik bij 2 sportverenigingen ga xD qua activiteiten enzo. Dat het teveel wordt. Al ben je niets verplicht natuurlijk.

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:49

Shot is wel leuk ja! Ik doe voetbal en paardrijden (het laatste niet bij een vereniging), maar gaat me wel prima af. Verder nog een studentenvereniging ook.

Pff ik zit er echt doorheen wat betreft mn thesis, er zit eigenlijk haast achter maar zeker in combinatie met mn tentamen van vrijdag wil het allebei niet. -O- Gister ook echt een rotsollicitatie gehad voor een stage dus het gaat momenteel allemaal niet zoals gewenst. -O-