Wij vorderen gestaag; nog 4 weken te gaan! We zijn nu tot de resultatenparagraaf ongeveer klaar, nu de conclusies, aanbevelingen en het implementatieplan nog
Laatste loodjes, zal blij zijn al het er op zit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

urselin schreef:2/3 pagina's is een interview van minder dan 10 minuten denk ik?
Mijn interviews varieerden van net 10 tot 27 minuten en de transcripten zijn tussen de 4 en 8 pagina's![]()
Mijn scriptie gaat voor feedback nog richting klasgenoten (vooral vanwege het inkorten), woensdag aanpassen en vrijdag versturen

*gaat nog gauw verder*

Soleado schreef:Oh nee, ik zit ruim een uur in gesprek. Maar werk het ook niet letterlijk uit, meer een soort samenvatting. Ik heb er nu 10 gehad, nog 8 te gaan!
?

urselin schreef:Ik heb de overbodige tekst wel pas geschrapt (door het door te strepen) nádat de interviews letterlijk uitgeschreven waren
Bij mij op school is het ook geen eis om het op deze manier te doen, maar het wordt wel aangeraden, zodat je bruikbare data verzamelt en eigen interpretaties vermindert.
En inderdaad, je word GEK van de "uhm", "ja" en "en toen", maar je stapt gemakkelijk in een valkuil met het weghalen van tekst (want wanneer is iets niet relevant en wanneer komt er soms tóch ineens relevante info na een banketstaaf van 5 min) en het letterlijk uitschrijven helpt dat toch wel te voorkomen, is mijn ervaring