Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paan schreef:Zo, net even overal het bewuste woord van de site verwijderd en vervangen voor een andere benaming. Daarna een nette mail verstuurd waarin ik aangegeven heb dat we het woord verwijderd hebben. Tevens aangegeven dat wij het artikel onder deze naam bij de diverse groothandels kunnen kopen.
Grappig hoor die muts.
Mallootje schreef:Zou fijn zijn ja, en leerrijk ook, maar het wordt wel heel lastig vrees ik.. Heb even onze beider woonplaatsen in maps ingegeven, maar liefst 350km uit elkaarik hoop dat wij dan de 2 uitersten zijn
Remy schreef:Paan schreef:Zo, net even overal het bewuste woord van de site verwijderd en vervangen voor een andere benaming. Daarna een nette mail verstuurd waarin ik aangegeven heb dat we het woord verwijderd hebben. Tevens aangegeven dat wij het artikel onder deze naam bij de diverse groothandels kunnen kopen.
Grappig hoor die muts.
Gaat het toevallig om die drukkers? Dan krijgen ze het nog druk
_Lauwtje_ schreef:Ier schreef:Paan, als ik jou nog een tip mag geven m.b.t. je onderschrift; maak je link even aanklikbaar!
En als online marketeer voeg ik daar dan weer aan toe: en maak er een anchor tekst van
_Lauwtje_ schreef:Een "anker" tekst, daarmee geef je, je de link een naam (lees: zoekwoord) mee wat weer gunstig is op je vindbaarheid.
Als je jouw home hebt geoptimaliseerd voor bijvoorbeeld "sieraden webshop" is het beter om je onderschrift bijvoorbeeld zo te doen:
The Brick House: de mooiste sieraden vind je in onze sieraden webshop
Zo wordt de naam van je bedrijf beter gelezen, kunnen mensen direct de link aanklikken en zeg je tegen Google "kijk de pagina waar je terecht komt gaat over sieraden webshop"
@Ier Voor Bokkers is het een onderschrift, voor Google is het linkbuilding.