Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xMarloess schreef:Haha herkenbaar.. Ik ben eerder zenuwachtig omdat ik nog even mn examennummer moet regelen, alle spulletjes bij elkaar moet pakken voor de examens etc. En kom ik er ook net achter dat alle winkels op maandagochtend dicht zijn, nu kan ik niks meer kopen x')
mar_fay schreef:Ik besef me net dat ik eigenlijk helemaal niet weet of je wel met vulpen mag schrijven, ondanks dat de mijne niet uitwisbaar is. Iemand enig idee? Ik vind dat eigenlijk altijd het fijnste schrijven...
Paisano schreef:xMarloess schreef:Haha herkenbaar.. Ik ben eerder zenuwachtig omdat ik nog even mn examennummer moet regelen, alle spulletjes bij elkaar moet pakken voor de examens etc. En kom ik er ook net achter dat alle winkels op maandagochtend dicht zijn, nu kan ik niks meer kopen x')
Wat wilde je dan gaan halen? Supermarkten zijn toch open?![]()
Ik heb mn examennummer op mn hand geschreven, ik ben bang dat ik hem anders door de zenuwen vergeetmar_fay schreef:Ik besef me net dat ik eigenlijk helemaal niet weet of je wel met vulpen mag schrijven, ondanks dat de mijne niet uitwisbaar is. Iemand enig idee? Ik vind dat eigenlijk altijd het fijnste schrijven...
In ons boekje staat "je schrijft met pen of balpen, zwart of blauw."
Gewone pen is ook niet uitwisbaar toch?Ik denk dat het wel mag
En anders neem je voor de zekerheid een gewone pen mee.
Paisano schreef:@ Marloes --> Is dat zo? Ik dacht dat we gewoon allemaal gelijk moesten maken?Om te voorkomen dat wij op internet de vragen/antwoorden gaan zetten enzo.
xMarloess schreef:Cathy, wat een groot cijfer! Ik was volgens mij iets in de 190.. Maar dat moet ik dadelijk nog even navragen.Paisano schreef:@ Marloes --> Is dat zo? Ik dacht dat we gewoon allemaal gelijk moesten maken?Om te voorkomen dat wij op internet de vragen/antwoorden gaan zetten enzo.
Ieder land heeft toch een ander examen?
Paisano schreef:Wat is kua?Een kunstvak?