ik ga inderdaad nog een master doen, nml Religious Pluralism in Europe, met alle keuzeruimte opgevuld met vakken van Boekwetenschap en Handschriftenkunde 
Maar eerst even bijkomen van de afgelopen weken..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik ga inderdaad nog een master doen, nml Religious Pluralism in Europe, met alle keuzeruimte opgevuld met vakken van Boekwetenschap en Handschriftenkunde 

DaniBanani schreef:Jeeej, ik ben toegelaten tot de Onderzoeksmaster!![]()
Was even de motivatie die ik nodig had, denk ik. Nog een weekje bikkelen en dan is die scriptie ook af met een -hopelijk- goed cijfer.
Rhys schreef:Nou, ik heb gister gesprek gehad met mijn begeleider over het totaal. Hij had nog niet alles gelezen, maar vond het empirische gedeelte sterk, daar hoef ik niets meer aan te doen. Ook is deze scriptie zeker een voldoende, dus dat ik deze maand nog afstudeer is een feit! Dat was het goede nieuws...
Wel vond hij dat er te weinig theorievorming in zit. Hij zei dat dat eigenlijk al misgaat bij mijn hoofdvraag, die te beschrijvend is. Nou heeft hij die hoofdvraag zelf goedgekeurd, dus dat vind ik wel een beetje ergerlijk dat hij daar nu mee komt.
En daarnaast gaf hij aan dat het de dikke week die ik nog heb tot de deadline eigenlijk onmogelijk is om deze kritiek te verwerken.
En nu zit ik dus best een beetje met m'n handen in het haar, want wat moet ik nu? Ik heb ook geen enkele hint gekregen in welk richting ik het dan moet zoeken. Ik ben er ook niet echt de persoon naar om nu maar een theoretisch l*lverhaal te gaan ophangen. Dus ik zit nu in de tuin met al mijn papieren heel diep na te denken...
vorige week verdedigd (was heel zenuwachtig maar ze waren heel relaxt en vrolijk gelukkig) en heb nu mijn cijfer al binnen, een 8,5 dus nu helemaal blij genieten van de vrije tijd...wist niet eens meer wat dat was