Document controller? wat moet ik mij daarbij voorstellen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Astaloca schreef:ok. spuit11 meld zich.. ik weet nu pas dat uzb, uitzendburo is![]()
Veerenashley, geven ze dan ook aan waarom? Twijfel je zelf ook aan je cv? misschien aanpassen?
Amaryllis schreef:Ik reageer maar ff op je, kom net binnenvallen maar je bericht viel me op: PABO afmaken, da's zeker niet dom. Ondanks 7 jaar beroepservaring moet ik altijd mijn uiterste best doen om te zorgen dat mijn c.v. niet direct al aan de kant wordt gegooid, i.v.m. een gebrek aan HBO dat af is. Als ik eenmaal "binnen" ben red ik me wel, maar de weg is toch wel wat vrijer mét dat papiertje, vooral in deze tijd.Ik klop hier ook aan.. Heb echt een loopbaancrisis! Ben bijna klaar met de Pabo maar weet dat onderwijs niet mijn passie is. Noem 't stom, dom, raar, of vreemd, maar ik heb toch destijds besloten mijn opleiding af te ronden om in juni mijn papiertje te hebben.
Dus: hbo bachelor in education, 6 jaar verkoop- en leidinggevende ervaring in verkoop, diverse certificaten in die richting. daarnaast ook horeca- en saleservaring..
Ik voel me echt zo:
anoeska1990 schreef:Mag ik me hier ook melden. Ben sinds februari student af en sinds die tijd op zoek naar een leuke baan.
Had wel een leuk gesprek gehad in februari voor de functie bedieningsmedewerker. Ik heb daarvan een mail gekregen dat de keuze op mij was gevallen. Ze zouden voor maart contact met me opnemen, is niet gebeurt. Dus toen had ik een mail gestuurd met de vraag hoe het zat. Hun antwoord: Het is nog niet druk, we nemen voor april contact met je op. En je raadt 't al, nog geen contact.
Helaas heb ik in die tijd niet verder gesolliciteerd. Maar nu begint de hoop op die baan een beetje op te raken en heb ik er eigenlijk ook geen zin meer in. Ik ben vorige week maar weer begonnen met verder solliciteren. Zo even mijn frustraties er uit gegooid.
Iedereen veel succes met brieven schrijven en gesprekken.