Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yucca schreef:Hier nog steeds lekker druk, afgelopen tijd druk bezig geweest met het ontwerp voor een binnentuin i.o.v een hovenier. Hij was samen met 3 andere hoveniersbedrijven uitgenodigd een ontwerp te maken. Afgelopen vrijdag hebben we het moeten inleveren, afgelopen woensdag presentatie en vandaag hebben we te horen gekregen dat we het winnende ontwerp hebben gemaakt!!! Ik ben er echt super blij mee, en de hovenier ook. Leuk detail is ook dat 1 van de andere hoveniers mijn oude baas is (die errug goed bekend staat), stiekum wel leuk voor mijn ego om van zon grote naam te winnen.
pmarena schreef:Hoe ervaren andere verkopers dat eigenlijk, qua reclame maken enzo ?
Ik vind zelf al jaren dat ik meer zou moeten adverteren in bladen en met standjes enzo, maar volgens mij is het echt weggegooid geld
De keren dat er wel iets speelde heeft het eigenlijk niet merkbaar iets opgeleverd...ook een paar jaar een stand op Horse Event, ben je ook al snel 2000 euro lichter (!) per keer en ik zie dan eerlijk gezegd echt geen piek in de verkopen rond die tijd of even later.... dan besteed ik dat geld liever anders
Mond tot mond reclame en de mogelijkheid bieden om spullen te testen werkt echt 1000x beter
KellyenXena schreef:Ik vraag me ook weleens af wat jullie precies allemaal doen aan reclame... Ik vind advertentiekosten vaak nogal behoorlijk. Dus mijn planning is ook om deze hele zomer braderiën aan te doen en hier dan flink te flyeren. Zo gezien is dit de beste reclame, want ik verdien er nog iets op ook.
ivy_power89 schreef:Wat betreft reclames, ik vind het zelf ook nog moeilijk om dat soort dingen te bedenken.
Al die aanvragen die joyce krijgt, is leuk maarja... hoe regel je dat?