Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xManon_

Re: Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:51

Ik heb het trouwens bij interpolis

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 20:19

ik heb wel een inboedelverzekering, weet niet meer waar

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 20:23

Ik heb me verzekerd bij de ING, iets van persoons/inboedelverzekering ofzo, van alles in één voor maar 2,95 per maand.

Ik kwam erachter dat dat New Age vak pas in April begint dus ik kan toch een cursus tennis voor beginners doen! Al krijg ik dan misschien me borg niet terug omdat die cursus net 2 weken langer doorloopt en ik dan dus de laatste 2 weken van die cursus ook weer naar dat college van New Age moet. Maar dat kijk ik dan wel weer. Misschien daarna nog een vervolgcursus en dan kan ik eindelijk mijn vriendinnen vergezellen met tennissen. :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 21:40

Zo, ik ben er weer :)

Net op ned. 2 'Nature' gekeken, ging over Dolfijnen. Echt joh, die beesten zijn zo vet :') Super intelligent xD Wist wel dat ze intelligent waren, maar zó intelligent ook weer niet.
Die kunnen gewoon dmv gebarentaal allemaal gekoppelde en gecombineerde opdrachten krijgen en uitvoeren enzo...

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 21:44

Jeetje Margaretha, wat een pecht! Hoop voor je dat je inmiddels weer binnen bent.

En Naskapower ruzie, nooit leuk. Waarover? Hier druk avondje gehad, ga nu nog ff de was opvouwen. Werd door Margreet op het idee gebracht :P Jij hebt trouwens wel een super productief dagje gehad zeg!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 21:46

Ik heb geloof ik wel een inboedelverzekering, maar dat regelen mn ouders allemaal :') Gelukkig maar, heb er geen verstand van :+

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 22:22

ruzie over MIJN geld...

ik ben de hele avond al aan het SOGen, maar de deko voor het feest donderdag moet af.. dus ben wel heel druk bezig :j

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 22:49

Hahahah ben ik toch nog ergens goed voor Phylos :P :P
Moeders was helemaal verbaasd! Goh dankjewel! Had je toch niet hoeven doen!! Verveelde je je ofzo? Ik zo nee dat niet maarja ik dacht laat ik dat maar doen :P :P

Ovenschotel die ik gemaakt had was ook goed gelukt! Iets om te onthouden :D

Balen Naskapower! Hopelijk krijgen jullie het snel opgelost! Ruzie is nooit leuk!!

Ik ga zo slapen! Morgen simuleren bij HBO verpleegkunde! Ben benieuwd! Moet al vroeg weg! (half8)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 22:52

Ben benieuwd hoe mijn moeder straks reageert, waarschijnlijk hetzelfde. Heb meteen maar even het huis gezogen en de vaatwasser weer uitgepakt en ingepakt...
Nu nog lekker even achter de computer. Succes morgenochtend!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 23:46

Hehe nou nadat ik dat berichtje had gepost heb ik mijn vriend te pakken gekregen. Hij ging zsm naar huis want hij had mijn huissleutel niet op zak, daarna naar mij toe.. Dus ik ben maar boodschappen gaan doen (waarvoor ik in eerste instantie de deur uit was gegaan dus), bij de plus. Stomme winkel zeg, het is zo duur! Morgen maar weer naar de Ap, even hamsteren :P
Maar goed, ook gelijk wat avondeten gehaald. Toen ik bij mijn ouders' huis was moest ik nog ongeveer 10 minuutjes wachten voor hij er was. Hij was nog eerder van zijn werk weggegaan ook voor mij <3 Eenmaal binnen kwam ik achter nog een faalactie van mij, namelijk dat ik mijn moeders verjaardag was vergeten.. oliebol! Daarom was ze uit eten. Ik weet niet waarom maar ik denk elk jaar weer dat het de 27e is, zo dom :x Mja lekker wat te eten gemaakt met de schaarse spullen in de koelkast (tomaat + paprika prutje, vego gordon bleu die ik gekocht had(en die een beetje mislukte doordat de kaas eruit liep in de oven :') ) en aardappelkroketjes die in de vriezer lagen :D). Ben niet meer gaan paardrijden, bedacht me ook dat het weinig effectief is om te gaan stressen om bij je paardrijles te kunnen zijn :')
Dus uiteindelijk heb ik de andere auto weer terug mee genomen, had mijn ov niet bij me en veel boodschapjes. Die ik nog in de koelkast moet doen := hoop dat de baguette dingetjes niet ontdooid zijn. Mja. Dat ga ik dus nu doen en daarna bedje in kruipen met een kop thee en prince mini stars <3 , zodat ik morgen een effectievere dag heb :D

Welterusten alvast!

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 23:56

hopelijk heb je een betere dag morgen Margrathea :j

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 00:01

Haha ging lekker dus :))
Ik heb ook wel eens van die stomme acties.
Als ik hier thuisthuis mn sleutel vergeet en dr is niemand thuis, kan k nog bij 3 buren terecht xD zij hebben ook een sleutel. Altijd is er wel een van hen thuis.
In Arnhem moet ik em echt niet vergeten, dan heb k een probleem :=
heb gelukkig wel telefoonnummer van mn huisgenoot :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 08:00

Afbeelding
_O- Zo lag ie net in mn kamer.
Zie die witte vlek in de vorm van een hartje <3 Zo cute!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 08:17

Hoi meiden! Ik meld me ook weer eens! :)
Hoe ist hier?
Met mij gaat t wel oké. Maak me n beetje zorgen om m'n huisgenoot. Die vind z'n stage niet leuk en meld zich geloof ik vanaf nu n week ziek. Heeft allemaal belangrijke dingen als dokter e bruiloft tussendoor. Maar of ziekmelden nou verstandig is als je je stage niet leuk vind...

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:21

Klinkt niet slim :p diegene zal toch zijn/haar stage dagen moeten maken toch?
Ik ben bijnaaaa klaar gelukkig.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:09

Whahahaha 1234: grappige kat heb je. :P

@Magrathea: lekkere dag heb jij gehad zeg. Zal wel vermoeiend zijn geweest. :P

En ziekmelden voor stage omdat je het niet leuk vind lijkt me niet zo'n goed idee. 'Vroeger' op de middelbare school meldde je je ziek als je geen zin had, maar daarna is het een beetje not done.

Ik heb nu een heeeeeeeeeeele dag om te leren, vanavond komt me jaarclub weer langs dus dan ga ik even mee eten en gezellig bijzitten etc. En dan morgen in principe ook nog tot 17 uur de tijd om te leren. Moet goed komen. Het is gewoon een beetje jammer dat ik gewoon geen idee heb hoe het tentamen eruit gaat zien. Het kunnen 50 multiple choiche zijn maar ook 10/20, of ze zijn van gedachten veranderd en doen alles open vragen. Arg.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:11

Ik ga even spullen inpakken, omkleden en dan hopelijk de trein van half halen. Vanmiddag Flyeren voor het feest georganiseerd door de 1ste jaars

dat dacht ik tenminste , maar toen kwam ik er achter dat het flyeren om 12 uur begint, ik ben om 13 uur in Wageningen dus helaas.
Laatst bijgewerkt door Naskapower op 25-01-12 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:12

Weten jullie dat niet van tevoren mara?! Wij krijgen dat altijd te horen.. Succes weer met leren
En ziek melden bij stage lijkt me idd niet heel slim

Het tentamen waar ik zo'n stress om heb gehad omdat ik dacht dat we die dag een ander tentamen hadden (weten jullie nog :P) Heb ik gehaald! Had 27 goed en je moest minstens 23 goed hebben. Vandaag of morgen komen de cijfers op Progresss.
Vanmorgen al lekker paardgereden, nu even opwarmen (het is wel koud!), omkleden en dan ga ik vanmiddag met mijn broertje (12) in het dorp ergens wat eten...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 12:24

@Mara Ja nogal! Ik ben dan ook nu net pas wakkere 8)7

Dat was een wat minder productief begin van mijn dag.. Maar goed ga zo nog even sinasappeltjes persen (nomnomnom), wat opruimen, was opvouwen en dan richting de UB zum studieren!

Ik wens u allen een zeer productieve dag toe :wave:

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:25

ik ga vandaag de deko afmaken, leren, paardrijden en even naar Wageningen

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:28

Phylos schreef:
Weten jullie dat niet van tevoren mara?! Wij krijgen dat altijd te horen.. Succes weer met leren
En ziek melden bij stage lijkt me idd niet heel slim

Het tentamen waar ik zo'n stress om heb gehad omdat ik dacht dat we die dag een ander tentamen hadden (weten jullie nog :P) Heb ik gehaald! Had 27 goed en je moest minstens 23 goed hebben. Vandaag of morgen komen de cijfers op Progresss.
Vanmorgen al lekker paardgereden, nu even opwarmen (het is wel koud!), omkleden en dan ga ik vanmiddag met mijn broertje (12) in het dorp ergens wat eten...

Naja, dit vak volg ik bij Grieks en Latijn, geen idee hoe het daar normaal gesproken gaat. Maar bij het laatste college zei ze dat het tentamen waarschijnlijk uit meerkeuzen zou bestaan en nog wat open vragen. Maar het was allemaal niet echt zeker of wat dan ook. Afwachten maar en hopen dat ik het goed genoeg ken. En dan morgen lekker in de Geertsemazaal tentamen maken. Echt,wie dat bedacht heeft om daar een tentamen te gaan maken..

En gefeliciteerd met het behalen van je tentamen! :D

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:30

wat is er met de Geertsemazaal?

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:32

Hij weet zelf ook dat t niet verstandig is, hebben er gister n uur over gepraat ofzo... Maargoed. Volgende week heeft ie dus 2 dagen belangrijke dingen dus dan snap ik t opzich nog wel. Maarja... Niet mijn zaak natuurlijk ;)
Nog steeds boos op je moeder, Naska?
Iedereen succes met leren en studeren!! :)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:35

Pff net tentamen gehad, en als ik ene 1 haal vind ik het hoog :') Word dus zeker weten herkansen. Morgen nog een tenatamen dus daar nog evn voor leren en voor die van vrijdag. Net weer boodschappen in huis gehaald. maar bij de liddl zijn ijsstammen maar 89 cent. maar ik heb geen vriezer, dus dan zou ik die in 1 keer op moeten eten :P haha maar niet gehaald.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:42

Naskapower schreef:
wat is er met de Geertsemazaal?

Dat is een grote collegezaal met lange rijen banken. Gelukkig zijn we niet met heel veel mensen dus kan iedereen aan een uiteinde zitten. Maar heb ook al een keer meegemaakt dat er maar 1 moment was waarop je weg mocht omdat anders steeds mensen moesten opstaan voor je als je in het midden zat en je klaar was. En anders moest je dus 3 uur blijven zitten, als je net de pech had na dat ene weg ga moment klaar was.

En wie weet Arans: heb je hem wel gehaald. :)