Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Super intelligent xD Wist wel dat ze intelligent waren, maar zó intelligent ook weer niet. 
Gelukkig maar, heb er geen verstand van

Eenmaal binnen kwam ik achter nog een faalactie van mij, namelijk dat ik mijn moeders verjaardag was vergeten.. oliebol! Daarom was ze uit eten. Ik weet niet waarom maar ik denk elk jaar weer dat het de 27e is, zo dom
Mja lekker wat te eten gemaakt met de schaarse spullen in de koelkast (tomaat + paprika prutje, vego gordon bleu die ik gekocht had(en die een beetje mislukte doordat de kaas eruit liep in de oven
) en aardappelkroketjes die in de vriezer lagen
). Ben niet meer gaan paardrijden, bedacht me ook dat het weinig effectief is om te gaan stressen om bij je paardrijles te kunnen zijn 
hoop dat de baguette dingetjes niet ontdooid zijn. Mja. Dat ga ik dus nu doen en daarna bedje in kruipen met een kop thee en prince mini stars
, zodat ik morgen een effectievere dag heb

) Heb ik gehaald! Had 27 goed en je moest minstens 23 goed hebben. Vandaag of morgen komen de cijfers op Progresss.
Phylos schreef:Weten jullie dat niet van tevoren mara?! Wij krijgen dat altijd te horen.. Succes weer met leren
En ziek melden bij stage lijkt me idd niet heel slim
Het tentamen waar ik zo'n stress om heb gehad omdat ik dacht dat we die dag een ander tentamen hadden (weten jullie nog) Heb ik gehaald! Had 27 goed en je moest minstens 23 goed hebben. Vandaag of morgen komen de cijfers op Progresss.
Vanmorgen al lekker paardgereden, nu even opwarmen (het is wel koud!), omkleden en dan ga ik vanmiddag met mijn broertje (12) in het dorp ergens wat eten...

Word dus zeker weten herkansen. Morgen nog een tenatamen dus daar nog evn voor leren en voor die van vrijdag. Net weer boodschappen in huis gehaald. maar bij de liddl zijn ijsstammen maar 89 cent. maar ik heb geen vriezer, dus dan zou ik die in 1 keer op moeten eten
haha maar niet gehaald. Naskapower schreef:wat is er met de Geertsemazaal?