Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik loop een jaar frans achter, en dit is gewoon niet bij te werken, maar dat snapt zei niet, en dan zet ze me gewoon voorschut van ja dit is eerstejaars grammatica dat moet je wel kunnnen hoor. JAAAAA, maar ik heb nooit eerstejaarsfrans gehad, begrijp da dan.
Laatst werd ze zoooo boos, we moesten zoon zinnetje maken met, ik ontbijt met .... ik had appel ingevuld, daar ontbijt ik mee. Helemaal boos ja je ontbijt niet met een appel blablabla je oet geen dingen verzinnen daar hou ik niet van. Maar je moest twee zinnetjes maken, dus ik zo ja ik heb geen tweede wat ik ontbijt alleen met een appel, toen moest ik het ineenkeer wel verzinnen.

" 

'
Kaus schreef:Zo'n jongen bij LO is altijd heel irrietant,
jongen had zo een trap in z'n ballen gekregen en ging helemaal stoer doen enzo...
was gewoon helemaal nep.
Dus docent zo: "Mensen, wie heeft *naam* een trap in z'n ballen gegeven?" (ook echt met zo'n geïrriteerde stem)
*niemand zegt iets*
docent: "Had dat dan gewoon wat HARDER gedaan! nu voelt ie het toch niet en heeft ie er nog niks van geleerd!
huiswerk voor volgende keer: trap minstens 1 jongen uit je klas in z'n ballen. Bij voorkeur docent."
Die gast is echt zo geniaal