Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Geen km-vergoeding maar nieuwe schoenen van de baas

) om direct te bellen.
. Ik heb gebeld en ze gaan mijn CV doorsturen. Het enige waar ik bang voor ben is dat ik teveel op kantoor moet zitten en dat ik dat met mijn rug niet ga trekken. Nu kan ik redelijk veel rondlopen.
.
SteffiiY schreef:Ik meld me ook
Kom net van school af, heb via mijn stage een mooi bijbaantje kunnen houden(helaas is dit maar voor ongeveer 8 uur in de week).
Daarnaast ben ik echt op zoek naar een fulltime baan, maar o o wat is dit lastig.

Daarna gaf ik aan dat ik als referent mijn werkcoördinator van mijn opleiding wilde aangeven, omdat die hem ook beter kon uitleggen waar hij recht op heeft, mocht hij me aannemen, qua subsidies en andere regelingen. Ook legde ik hem uit, dat mijn referent over mijn functioneren en persoonlijkheid veel kon vertellen. De manager was in dat laatste stukje echter niet geïnteresseerd, omdat hij direct geloofde dat ik goed functioneerde en dat ik een leuke meid was. Hij sloot het gesprek zelfs af met het feit dat hij een goed gevoel over me had, dat hij positief was over me, en dat ik in de loop van komende week te horen krijg of ik ben aangenomen of niet.
joyce2 schreef:Wat positief van dat 2e gesprek Steentje! Hopelijk gaat dat wat worden!
En wat een aso lui van dat 1e gesprek... Groot gelijk dat je daar niet wil werken! Heb je ze dat ook gelijk gezegd, of had je zoiets van, wegwezen en nooit meer terug komen?
. En dat terwijl het gesprek was bij een uitzend- en detacheringsbureau. Zwak, sorry, ik weet het. Maar de afstand, spit waardoor het zitten lastig is (laat staan autorijden!), de eerdere teleurstellingen....ik wilde gewoon niet alleen.
want ze kunnen niet aan administratief personeel komen bij dit UZB!
. Vlinders in mijn buik. Druk is van de ketel maar moet nog het weekend door......
patpen schreef:Verder: ik ben de enige kandidaatwant ze kunnen niet aan administratief personeel komen bij dit UZB!
Hoe ga ik dit weekend doorkomen????? Het is zo goed als zeker dat die functie voor mij is

na afloop! Met wat lekkers
. Zo heb je niets en zo kan ik (misschien) kiezen!
Ik heb de baan van mijn dromen gekregen en ben in de tussentijd ook nog verliefd geworden en ondertussen wonen we ook al samen
Haha