Meer mensen die binnenkort op kamers gaan wonen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 12:53

Vanaf 1 september :)
Volgens mij kun je vanaf de 15e hem opladen, maar daar heb ik me nog niet in verdiept :P

JustSmile

Re: Meer mensen die binnenkort op kamersgaan wonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 12:59

mijne is vanaf 1 augustus al ingegaan. Maar dat komt misschien omdat de officieele startdatum van mijn opleiding ook 1 augustus is. Of op papier tenminste. Ik heb ook al me abo geladen :) en vanaf 15 augustus ongeveer(misschien 16, weet ik niet zeker) kan ik dr gratis mee reizen :)

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 13:27

Vanaf de zestiende :) !

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 13:29

Hitime: wat vind je daar raar aan? (gewoon een vraag he bedoel het niet arrogant) sommige mensen kunnen/willen of mogen niet meer thuis komen. dus die gaan ook niet 2 huizen betalen een in de studentenstad en een in de oude stad.

ik wil ook mijn spullen in mijn kamer..:P maar nog 3 weekjes wachten. en over 2 weken ga ik zelf al naar dronten toe..:D

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 14:02

Kan ik me goed voorstellen! Ik heb mijn kamer al vanaf half juni en vorige week stonden er pas echt spullen in, eindelijk! Zo leuk om te doen!

Yesssss, mijn nieuwe telefoon komt een dezer dagen! HTC Sensation... Iemand toevallig ervaring met dit apparaat?

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 14:13

Nee, heb wel sinds 1,5 week de HTC Wildfire S :)
Alle apparaten van HTC die ik tot nu toe heb aangeraakt vond ik hele fijne dingen :D

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 16:21

Ik ga ook niet ieder weekend naar huis hoor. Ik heb geen zin om thuis te zitten om het thuis zitten, dan kan ik in Leiden of Den Haag leukere dingen ondernemen. :P

Hier ook geen ervaring met de Sensation, maar hij ziet er wel heel gaaf uit! :D

Bonaire schreef:
Feitelijk alles.. M'n moeder gaat volgende week emigreren, dus heb geen ouderlijk huis waar ik nog dingen kan laten. Dus echt al m'n spullen moeten mee, maar heb ook wat praktische dingen zoals pannen en een stofzuiger bij me, die waren in t studentenhuis niet helemaal goed meer, Hihi.

Vandaar, haha. Pannen en dingen zijn altijd handig, mocht er wat stuk gaan dan heb je altijd nog reserve. Waar gaat je moeder heen emigreren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 16:36

lrm schreef:
Hitime: wat vind je daar raar aan? (gewoon een vraag he bedoel het niet arrogant) sommige mensen kunnen/willen of mogen niet meer thuis komen. dus die gaan ook niet 2 huizen betalen een in de studentenstad en een in de oude stad.

ik wil ook mijn spullen in mijn kamer..:P maar nog 3 weekjes wachten. en over 2 weken ga ik zelf al naar dronten toe..:D

Ik bedoel ook niet raar als in ( uhhh raar :? ), maar meer gewoon ..anders. :P Omdat ik vanuit hier gewend ben dat iedereen van maandag t/m vrijdag weg is, en dan in 't weekend allemaal weer thuis. Qua vrienden en etc. :D

Ik ga wel ieder weekend naar huis denk ik. Is wel handig voor mij & m'n vriendje, onze ouders wonen allebei hier.. En ik zou het fijn vinden als mijn moeder m'n kleren wast. O:)

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 16:39

haha ik ga ook in het weekend naar huis. mama wast mijn kleren mooi. kan hier met mijn eigen vrienden uit.
en mijn hondje is hier. die kan ik niet missen. oohja en alle paarden moeten op wedstrijd in het weekend..:P

maar het klonk een beetje van goh dat doe je toch niet.. snapje :P

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 16:45

Ik ga ook in het weekend naar huis! Dorp waar ik woon is zo bruisend en gezellig, veel vrienden, nee daar mag ik niks van missen in het weekend hoor haha, wil ik gewoon bij zijn :D

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 17:08

Wij hebben een wasmachine (en een vaatwasser :o ) in huis, dus daarvoor hoef ik in ieder geval niet naar huis. :)) En mijn vriendinnen wonen en/of studeren allemaal in Rotterdam, dus dat scheelt ook al, dan is het bijna praktischer om doordeweeks gewoon in Leiden of in R'dam af te spreken. En mocht er een keer een weekendje wat te doen zijn hier op het eiland, dan ben ik gauw genoeg weer thuis. :Y)

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 18:31

Gefeliciteerd met je kamer Ruthie!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 18:44

Pff wat een luxe Summerly! Wij hebben niet eens een wasmachine haha, moet naar de wasserette even verderop in de straat :))

Wat een toffe klok zeg, die van de action! Ik ga morgen gelijk even langs :)

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 18:57

ik ben vandaag bij de action geweest. hij viel me tegen. niet precies wat ik wou. dus ik heb hem ook laten liggen.

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:11

Wij hebben op de afdeling ook wel een wasmachine, maar die staat ergens in een hoekje in een soort washok, waar ook genoeg andere rommel ligt heb ik gezien _O-

En mijn ouders zijn ook op een idee gekomen :')
Mijn broer gaat nu ook het huis uit, mijn beide zussen zijn allang het huis uit.
Dus dan komen ze volgend jaar alleen in een gigantisch huis te zitten :P
Dus nu gaan ze kijken of ze een uitwisselingsstudent (of 2) in huis kunnen nemen :D

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 21:25

Waarom viel die tegen dan lrm?

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 21:28

nou had hem heel anders verwacht. met een oudlook rand ofzo. maar het was zo'n soort romeins iets. (haha hoe leg je het uit)

ik had hem gewoon heel anders ingeschat. dus daarbij viel hij tegen.

Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 21:33

Ze gaan naar Bonaire ;) en het is wel raar, maar m'n zus en oma blijven in Den Haag, en natuurlijk vrienden zitten daar, dus ga denk ik 1 à 2 weekenden in de maand naar huis.

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 21:34

Jeetje wat een eind!! Lijkt me best heftig! Maar wel een voordeel, lekker vakantieplekje!

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 21:36

Ik voel me ook zwaar verwend, haha. Hoewel ik afwassen best leuk vind als het niet al een week staat en ik onder een lopende kraan kan afwassen. :=

Dat is wel leuk idee van je ouders, Never_Mind. Zo doe je denk ik ook een hoop internationale contacten op, ook al woon je niet meer thuis. :P

@lrm: voor welke heb jij precies gekeken dan? Want er stonden ook een aantal klokken met gewone cijfers en wat frutsels, maar die waren niet zo heel groot.

@ Bonaire: ik had het kunnen raden, haha. Vind je het niet moeilijk om afscheid te nemen, gezien de grote afstand? Wel fijn dat er in ieder geval nog wat familie "in de buurt" woont.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 21:39

Ah okee, dat is wel jammer. Ik wilde denk ik voor die zwarte gaan want ik heb echt al heel veel wit :j

Oh Bonaire, dat lijkt me echt een vreemd idee inderdaad! Maar je hebt wel een goed excuus om 'even' op en neer te vliegen hihi :)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:06

Zo bonaire is inderdaad niet naast de deur! Wel gaaf..

Hier wel een wasmachine maar geen vaatwasser. Desondanks neem ik mijn kleren mooi meer naar huis. Lieve mams wast het dan. Ik ga ook elk weekend naar huis vanwege de paarden + gezellig.

Vandaag nog weer wat dingen geshopt voor mijn kamer. We gaan morgen en overmorgen toch vast de 1e etappe doen van het verhuizen. Vandaag rolgordijn, verf voor mijn schouwtegeltjes, 2 balkonstoeltjes (van die regiseurdingen voor 7 euro bij de kringloop!), nog wat borden, een mooie kroonluchter gekocht en een vinylvloer uitgezocht. Van mijn opa en oma kreeg ik vanavond een pannenset! Super blij mee, want was nog druk aan het zoeken. Verder heb ik vandaag een muursticker besteld met de tekst: 'herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag' besteld. Misschien krijgen jullie na het weekend wel foto's te zien. Kan ook zijn dat ik wacht totdat ik het uiteindelijke resultaat kan laten zien.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:15

Waar heb je die muursticker vandaan Phylos? Ik zoek ook nog zoiets :j

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:17

summerly: ja ik wou wel de grootste. dus daar heb ik naar gekeken. de anderen waren me niet groot genoeg..:P

ik ben benieuwd phylos!

op marktplaats bieden ze die muurstickers voor 50 cent per letter aan ofzo.

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:20

Gaaf zo'n sticker!! Misschien dat ik dat nog wel boven mn bed hang ofzo :D