Ik heb ook zin om op vakantie te gaan. Maar 10 augustus is nog zover weg Ben vanaf vandaag 2 weekjes alleen thuis, weet nu al niet wat ik moet koken haha
Joonsel
Geplaatst: 18-07-10 16:42
Vet sexy
Ik ga 9 augustus, nog 2,5 week! Broertje moet ik 6 aug op de bus zetten met 2 vrienden (zij gaan naar hetzelfde plaatsje, alleen andere camping) en mijn ouders gaan volgende week woensdag al.
Astrid, pasta? Zelf een keer pizza maken? Gebakken aardappeltjes (eerst koken en daarna bakken ), lekkerbekje ofzo erbij En een lekkere salade! Er is zoveel wat je kunt koken!
Josien_
Geplaatst: 18-07-10 17:05
Gittekit schreef:
Haha ga je nog op vakantie?
Ja , 10 augustus ! Heel misschien met vriendlief nog 1 of 2 nachtjes in een hotelletje in een stad of aan de kust
Heb voor het eerst in een jaar weer paardgereden, 2 dagen 2 uur Was echt superleuk, het ging heel goed en het was zooo mooi daar. We reden op Ijslanders en dat tölten zit zo lekker, echt relaxed
Wat balen dat er zo veel mensen uitgeloot zijn voor hun studies Ik had (wist het eigenlijk wel al maar toch) wel een leuk bericht toen ik thuis kwam: toegelaten voor diergeneeskunde
Weten de uitgeloote mensen al wat ze nu willen gaan doen?