Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flowerpull schreef:Inderdaaad
Jeetje ik kooook echt van woede en verdriet. Net de AH opgebeld en mn probleem uitgelegd, dat ik IEDEREEN heb gebeld dat niemand kan en dat ik examen heb.. En ik krijg me toch een uitbrander! Ik werd nog net niet uitgescholden maar alles wat ik deed was fout en dat mens toonde echt 0 begrip. Moet dadelijk terug bellen
Jettie schreef:Roos wat raar!Er is toch geen discussie over mogelijk dat examen voorgaat?
Chris schreef:Succes met Duits, ookal lezen jullie het nu niet meer!
Roos, dat is echt zuur... heb je al nog een x gebeld?
Kan iemand mij uitleggen wat obligaties zijn en wanneer het handig is om daarin te beleggen?
Flowerpull schreef:Ik denk dat als de overheid geld vraagt, en het aanbod gelijk blijft, de overheid wanhopig wordt (ze hebben toch geld nodig) en dat ze dan om het lenen voor mensen aantrekkelijker te maken de rente hoger maken? Of denk ik nu heel verkeerd
AnoukvW schreef:Flowerpull schreef:Ik denk dat als de overheid geld vraagt, en het aanbod gelijk blijft, de overheid wanhopig wordt (ze hebben toch geld nodig) en dat ze dan om het lenen voor mensen aantrekkelijker te maken de rente hoger maken? Of denk ik nu heel verkeerd
Lenen wordt niet aantrekkelijker met een hoge rente... Eerder onaantrekkelijk.
Beleggen is aantrekkelijk met een hoge rente, lenen met een lage rente.