Flowerpull schreef:Oh en ik heb de afgelopen tijd 2x gezoend met een jongen die bijna 2 jaar een relatie heeft ddduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuddddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Gittekit schreef:Nou wil ik toch even de goeie definitie van gelaaie weten voor ik daar antwoord op kan geven. Ben jij nou een brabander? Gelaaien = geregeld = gefixt = gescoord = gehad = afgetikt = gezoend? (of meer dat mag van mij ook maar meestal is laaien hier zoenen)
dude, what does mine say? sweet, what about mine? dude, what does mine say? sweet, what does mine say? Ik hou van dat stukje film
lieziej schreef:Flowerpull schreef:Oh en ik heb de afgelopen tijd 2x gezoend met een jongen die bijna 2 jaar een relatie heeft ddduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuddddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeHij is zo leuk
Haha ik ben een brabander, maar niet overal ist zelfde dialect he schattie.Gezoend was in de week van koninginnedag 2, ene donderdag andere zaterdag.
Gittekit schreef:Haha ik ben een brabander, maar niet overal ist zelfde dialect he schattie.Gezoend was in de week van koninginnedag 2, ene donderdag andere zaterdag. Weet ik, ik maakte ook maar een grapje hoor Maar dat is wel long time ago ja! Je bent braaf
Flowerpull schreef:lieziej schreef:ddduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuddddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeHij is zo leuk Les 1 in de liefde: Alle leuke kerels hebben een chick. of zijn homo
Dat klopt, echt stom.En als je denkt dat je m voor je alleen hebt, zit er altijd wel een addertje onder t gras (verrot innerlijk, rare hobby, gare familie).Ik ga slapennn ik val in slaap bovenop mn laptop! Dag honingstruikjes