Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ymke schreef:Wat vonden de biologie mensen trouwens van deze vraag (vraag 13)?Citaat:- Beschrijf in maximaal drie zinnen hoe je in een (veld)experiment kunt
onderzoeken of verschillen tussen populaties van Schedefonteinkruid
genotypisch zijn.
− Beschrijf welk resultaat hoort bij de conclusie dat bepaalde verschillen
vooral fenotypisch zijn.
Ik kon gewoon echt niks bedenken
Gittekit schreef:Ik had meer moeite met die gekke begrippen waarvan ik niet eens wist wat een ervan betekende.Maar ik heb niet nagekeken, dus geen idee wat i kgoed had.
FantasyB schreef:Trouwens, ik denk dat ik julie volgend jaar wel ga missen. Zullen we dan een eerste-jaars-studenten-jaar-tussenuit-en-andere-dingen-na-6vwo-topic maken??ah toeeee.
FantasyB schreef:http://www.girlscene.nl/beauty/makeup/2010/mei/humeur-nagellak
Haha, welke kleur zou deze hebben met al onze stress?
xFioon schreef:Gittekit schreef:Ik had meer moeite met die gekke begrippen waarvan ik niet eens wist wat een ervan betekende.Maar ik heb niet nagekeken, dus geen idee wat i kgoed had.
Ja maar je mocht een woordenboek erbij he
Lucifer123 schreef:Inderdaad
Ik vind dat met baten en lasten enzo ook lastig hoor. Ik zie het wel allemaal.
Heb net nog even een samengevat economie besteld en een examentrainer scheikunde. Heb al 50 euro uitgegeven aan die stomme examens aan samengevatboekjes.
Sita_xx schreef:Lucifer123 schreef:Inderdaad
Ik vind dat met baten en lasten enzo ook lastig hoor. Ik zie het wel allemaal.
Heb net nog even een samengevat economie besteld en een examentrainer scheikunde. Heb al 50 euro uitgegeven aan die stomme examens aan samengevatboekjes.
Waar heb je die besteld en wanneer heb je ze binnen?
Nueve schreef:Gelukkige mensen met natoerkoende en scheikoende, hoe leren jullie die vakken?
Ik heb er echt geen vertrouwen meer in na biologie van gisteren.._