Nee gelukkig geen latijn hierzo. Herhalingstoetsen vind ik ook niks. Weet dan niet op welke onderdelen ik me echt moet concentreren omdat ze nooit alles kunen vragen...maja we zien wel. Wiskunde was dus ook herhaling en daar had ik een 7,6 voor dus dat viel wel mee
Bij ons op school wordt helemaal geen grieks gegeven. 2 mensen die er examen in doen is nou ook niet echt veel haha.
astriidj
Geplaatst: 21-03-10 21:25
Bij mij zijn er 3 met Grieks. 1 had vorig jaar al Grieks examen gedaan want ze vond het allemaal te langzaam gaan
Ik heb trouwens ook 2 jaar Latijn gehad, maar ben blij dat ik het dit jaar heb laten vallen.
Sorry Robin kan je niet helpen, heb wiskunde B
NieneWiep
Geplaatst: 21-03-10 21:25
Flowerpull schreef:
The baseballs Ik was vrijdag in maastricht in een kroeg waar ze die nummers heeel veel draaiden, echt zo geweldige avond was dat!
Super tof! Ik heb ze vandaag eigenlijk pas echt ontdekt. Maar ze zijn zo goed!
Elise_K
Geplaatst: 21-03-10 21:26
R_obin schreef:
Waar gaat je PWS over?
Wiskunde gaat over hypothese toetsen.. Ik snap wiskunde eigenlijk altijd wel, maar dit is me te vaag. Ho heeft gelijk, maar H1 krijgt gelijk en blablabala.. Uh ja? Duidelijk..
Oh wacht ik dacht dat je het had over wiskunde, ik snapte het al niet Sorry.. Nu snap ik het. Succes!
Phylos
Geplaatst: 21-03-10 21:30
R_obin schreef:
Is het goed als ik je even PB Marije met een vraag als voorbeeld waar ik niet uit kom?
ja pb maar...kan niet beloven dat ik een heel uitgebreid en top antwoord kan geven..want ik kan het natuurlijk ook wel eens niet snappen en ik moet eigenlijk met engels aan de gang...maar ik heb nog wel ff hoor
Tralalalalalaaaaa Ik ben blij! Een beetje. Ik ben een uitstapje aan het plannen met me vriend voor als we een jaar samen zijn Alleen misschien heeft hij college waar hij heen MOET Dan ga ik echt gillen