Glad/sneeuw, verplicht naar je werk?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KingMarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 06:44

Heerlijk toch, lekker weer je bed inkruipen en ervan genieten.

Zelf zal ik ongeacht wat wel naar me werk moeten. Normaliter 20 min op de scooter, maar met dit weer ga ik me daar echt niet aan wagen. Dan maar flink wat eerder de deur uit en hopen dat ik nog optijd een bus haal. Denk het wel, zo na de eerste dagen kunnen ze het op het moment wel goed bijhouden hier in de buurt.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 06:47

KingMarco schreef:
Heerlijk toch, lekker weer je bed inkruipen en ervan genieten.

:o Dat kan ik niet.... :o
Ik had/heb allemaal belangrijke afspraken staan..... :(

KingMarco

Re: Glad/sneeuw, verplicht naar je werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 06:50

Ja, maar de manager zei zelf dat wat niet kon, niet kon toch ?

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 06:51

Ja, klopt...
Ieder ander had allang zn warme bed opgezocht. '
Ik ga dadelijk wel gewoon lekker naar de bus.. Vaak kloppen de berichtgevingen hier niet.

En ik ben razend wat voor cadeautje ik krijg van mn werk :)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 08:20

gefeliciteerd lieffiefi! Reken er maar niet op dat je veel visite krijgt...... ikzelf was zondag jarig....

Afijn, ik woon aan een invals weg
Voordeel: de sneeuwschuiver is alweer 2 keer langsgeweest
Nadeel : de sneeuwschuiver is alweer 2 keer langsgeweest

Afijn, voor mijn oprit ligt weer een strook van 50 cm sneeuw en prut

Het zou toch niet gaan sneeuwen in het noorden????

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 08:21

Goedemorgen,
De wegen waren vrijwel schoon, dus dat scheelde wel.
Ik heb mijn auto maar weer in de garage gezet onder mijn appartement. Kon nergens anders mijn auto kwijt.
Nu maar eens zien of ik hem er nog uit kan krijgen.

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 08:39

Krijgen we nu weer sneeuw? en krijgen we nog ijzel?
Ik weet niet wat ik moet doen; nu kijken of de bus gaat, gaat ie wel; gaat ie na de middag wel weer terug,want moet natuurlijk wel weer naar huis... of rijden ze dan weer niet ,omdat t mischien zou gaan ijzelen.... ik ben zó flauw van dit winterweer.......

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 08:41

volgens mij hoorde ik net een bus :D

Flits__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 08:48

Nou net met heel veel moeite iemand van Qbuzz aan de lijn gehad, en die kon me mededelen dat mijn bus nog niet reed.
Moest de site maar in de gaten houden :=
Hier sneeuwde het alweer volop, dus ben benieuwd of de bus uberhaupt nog wel weggaat. (Vanuit Emmen naar Groningen :P)

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 09:01

Ik vind dat je iig alles moet doen, wat binnen je vermogen ligt, om op je werk/stage te komen.

Om maar zo te zeggen 'ik kom niet, omdat er sneeuw ligt en de trein van 8 uur niet rijdt', vind ik te kort door de bocht.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 09:03

Morris schreef:
Ik vind dat je iig alles moet doen, wat binnen je vermogen ligt, om op je werk/stage te komen.

Om maar zo te zeggen 'ik kom niet, omdat er sneeuw ligt en de trein van 8 uur niet rijdt', vind ik te kort door de bocht.

ik heb gisteren alles gedaan, gescooterd, gefietst en op de bus gewacht (die nooit bleek te komen) maar kreeg helaas nog onbegrip van me ene baan, bij me andere baan begrepen ze het wel :j

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 09:06

Wat een rare werkgever die ene dan. Je gaat je bijna schuldig voelen, maar dat moet je niet doen hoor. Je hebt je best gedaan, meer dan dat kon je niet doen.
Wat had die baas van jouw verwacht dan? (daar ben ik wel benieuwd naar)

Flits__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 09:39

Morris schreef:

Jammer genoeg ben ik gehaal afhankelijk van de bus |o
De auto staat bij mijn zus, mijn moeder is naar het werk en daarnaast is dit de enige bus die hier langs komt (tja, nadeel van afgelegen wonen :P). Op de fiets (die ik hier ook neit eens heb) en lopend is mij tever :Y) Het is dan ook al bijna een uur met de bus, dus dat is lijkt mij wel te begrijpen haha.

Maar gewoon even afwachten tot de bussen weer rijden :)

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 10:02

ik hoorde vanmorgen weer het gebruikelijke gevloek en getier van mensen die probeerde hun auto uit het parkeervak te krijgen met behulp van andere buren
ik moet dalijk naar de tandarts met de jongste en ik hoop echt dat ik de auto van zijn plek af krijg

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 10:07

ik ben vanmorgen ook maar teruggereden naar huis. Wel noodgedwongen aangezien ik dus met 70 of zo (weet het niet meer reed 90 toen ik slipte) op de vangrail geklapt ben..... Ook nog met mijn vriend zijn auto |( Helemaal aan het shaken en omdat mijn eigen autootje (oudere) al een week stilgestaand heeft krijg ik deze dus niet gestart... ik ga vanmiddag als ik een beetje bekomen ben hem weer proberen aan de praat te krijgen aangezien ik morgen gewoon weer wil gaan.... Enige voordeel (misschien) is dat ie nog All risk is maar een troost is het niet echt.... 1ste keer schade en dan ook nog aan andere zijn spullen ;(

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 10:31

Ik heb voor vandaag maar afgebeld..
Ik werk van half 2 tot 10 uur s'avonds.
Overdag vind ik niet zo'n ramp (al weet ik zeker dat ik te laat kom) maar s'avonds zie ik het niet zo zitten omdat ik kans heb om vast te zitten.
Mijn reistijd is trouwens normaal al anderhalf uur met het OV en ik moet nog een kwartier op de brommer of een halfuur op de fiets (ligt ook aan het weer).
Weg waar ik moet fietsen zal ook wel niet goed schoongereden zijn..

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 10:38

:( :( :( :x :x :x :( :(

Daarnet een poging gedaan om met de Randstadrail op mijn werk te komen want: lijn 3 en 4 rijden volledig. banketstaaf!

Heb een half uu moeten wachten voor er uberhaupt een kwam, toen nog een kwartier stilgestaan voor wissel 1 en in het centrum kwam pas de mededeling dat de wissels tussen Zoetermeer en den Haag defect waren en we 'waarschijnlijk' niet door zouden kunnen rijden. Lekker dan!

Heb vanaf het centrum weer terug naar huis moeten lopen - en daar heb ik dan nog 6 strippen voor betaald! :(

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 10:43

Yes Yes Yes.. Lieffiefi gaat werken! Hihi Manager belde net.. Ze kunnen ongeveer niet zonder me... En de bussen rijden weer of ik alsjeblieft wilde komen :)

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 10:50

ik heb de tandarts afgebeld en nieuwe afspraak gemaakt
de auto wil niet van zijn plek -O-

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 11:00

ik ben donderdag niet geweest omdat ik geheel afhankelijk van van de bus... mijn vriend werkt 6km verderop en daar gaat geen bus heen dus die heeft de auto nodig. gisteren 2 uur staan wachten op een bus, die dus nooit kwam :( vandaag kwam de eerste om kwart over 8 (ook Qbuzz trouwens)
vind het wel raar. connexion rijd gewoon netjes, en Qbuzz laat zijn bussen pas om 7 uur de eersten vanaf hun standplaats uitrijden, gisteren dus pas om kwart voor 8.. eer de eerste dan in Bergum is is het kwart over 9 _-:(
maar goed zit nu op mijn werk, storing dus had achteraf niet eens hoeven komen...

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 11:24

lieffiefi, gefeliciteerd!!

Ik heb er gisteren ruim 4 uur over gedaan in Wageningen te komen, maar ik ben er gelukkig!
Morgen nog een tentamen, en dan weer naar huis. Het is wel en gedoe! Toen ik op Amersfoort stond te wachten op mijn aansluiting, begon het aardig te sneeuwen en raakte de ns in paniek. Ze wisten nu niet meer wat nog wel en wat niet meer zou rijden. Gelukkig kwam mijn trein alsnog gewoon en kon ik mijn reis voortzetten!

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 12:03

xDramaQueen schreef:
volgens mij hoorde ik net een bus :D

Stadsbussen rijden hier wel gewoon, maar de streekbus die ik moest hebben kwam niet opdagen,dus weer naar huis gegaan...

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 12:18

Ik ga het vandaag weer gewoon proberen. En als het niet lukt, ook geen probleem. Dag vrij beviel ook prima!

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 12:36

Noordholland (Westfriesland) is goed te doen.

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 12:53

Ik zit ook weer op mijn plekkie achter de comp op mijn werk.
Het rijden ging goed, de wegen waren goed te berijden.
Alleen het probleem is mijn parkeerkelder onder het appartement.
Maar ach ik ben er weer uit gekomen.