Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
millennium schreef:Natuurlijk zitten er verschillen in het lesgeven, maar om die allemaal op een rijtje te zetten wordt een beetje te veel van het goede hahaKom gewoon eens een dagje langs en ga kijken bij de verschillende lessen. Vraag desnoods instructeurs naar hun mening, visie, ervaringen etc. en je komt al een heeeeel eind!
Iedere leerling heeft namelijk ook zo zijn eigen mening en mijn mening/ervaring kan natuurlijk weer totaal niet overeenkomen met dat van een ander. Dus om problemen/botsingen te voorkomen zet ik dat niet op internet.
xx_Irisje schreef:Dat hij achter je staat en weet naar welk level hij je toe wil en kan tillen.
Afgezien daarvan zn onmeetbare kennis!
nl_t schreef:irisje, mooi verwoord!
Polly 2, ik snap niet helemaal wat je bedoelt
polly2 schreef:nl_t schreef:irisje, mooi verwoord!
Polly 2, ik snap niet helemaal wat je bedoelt
Mijn bevindingen waren reeds dat studenten een docent het meest waarderen als deze docent ze zo helpt te verbeteren dat ze op een hoger plan komen, doordat hij weet welk level haalbaar is. De reactie van Irisje bevestigt dit. Snap je het nu?
lovesemmie schreef:ik ga als het allemaal goed is in september in deurne de opleiding horse &health volgen. 2 dagen in de week daar en drie dagen stage weet een van jullie of je zelf mag kiezen waar je stage loopt? want wil graag dicht bij huis. en hoe vaak je van stage moet veranderen?nog meer bokkers die in september beginnen?
daNiielle_ schreef:lovesemmie schreef:ik ga als het allemaal goed is in september in deurne de opleiding horse &health volgen. 2 dagen in de week daar en drie dagen stage weet een van jullie of je zelf mag kiezen waar je stage loopt? want wil graag dicht bij huis. en hoe vaak je van stage moet veranderen?nog meer bokkers die in september beginnen?
Je was niet op de kennismakings dag of wel?
Heb je tenminste niet in onze klas zien zitten..
Stage lijst staat op de site van deurne.