Iedereen succes met de tentamens vandaag, ik heb gewoon lekker les van half 9 tot 16.05...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RicardoOpa schreef:Ik wil volgend jaar naar Granada (of andere Spaanse stad) voor een jaar om Spaans te leren. Maar ook gewoon voor de ervaring opzich; lekker op m'n zelf in een totaal ander land met andere cultuur. Dat wil ik echt heel graag. Daarom staat mijn agenda ook helemaal vol met 'Granada' om mezelf eraan te blijven herrineren om dit jaar m'n best te doen. Dat moet en zal mijn laatste jaar middelbare school zijn.
Gadsie. Morgen economie leren...
RicardoOpa schreef:Waarom? Dan kun je toch alleen maar meer geld sparen voor je reizen?
Ik heb alleen zo'n gevoel dat als ik in Spanje ben geweest, ik me niet meer wil inschrijven bij een universiteit.
* Ik ga me zo maar weer eens bannen van bokt; dit schiet niet op.
Sita_xx schreef:Jaah, waren heel veel met een 1.2 1.8 2.4 enzovoorts![]()
maar ik had een 4.9 op natuurkunde, een 5.4 op biologie een 8.0 op scheikunde, een 4.5 en 8.3 op engels en dus een 6 op duits. Dus opzich niet heel erg slecht. Wiskunde verwacht ik niet zo hoog, op economie hoop k op een 6je. En nederlands geen flauw idee![]()
Jullie een beetje goede cijfers?
En wat vinden jullie van de luistertoetsen van engels, ik ben daar zoooo slecht inGaat altijd veel te snel.