VWO eindexamenkandidaten 2010

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsiie

Re: VWO eindexamenkandidaten 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 08:22

Goedemorgen!!

Iedereen succes met de tentamens vandaag, ik heb gewoon lekker les van half 9 tot 16.05... :Z Nouja, ik heb van 15 tot 16 u sport op locatie (sportoriëntatie), Zumba, dus dat is wel leuk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 11:12

Ah leuk, zumba! Dat ga ik ook doen voor sportoriëntatie. :j

Ohh, ik zie zó op tegen het natuurkunde SE van straks. En morgen ook nog eens Grieks + Scheikunde + Engels waar ik allesallesalles nog voor moet doen. :\

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 11:13

Ik kan alleen kiezen uit golf, squash of fitness. >;)

Ik ga zo opweg naar school voor Frans. Heb er wel een goed gevoel over, maar zul je net zien dat we een brief moeten schrijven over een heel raar onderwerp. :=

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 11:21

Wij konden echt zoooveel doen met sportorientatie! Van stijldansen, wakeboarden, perslucht duiken, schermen tot EHBO :D (en veeeel meer :D )

Ik heb zo scheikunde... :\ natuurlijk weer veel te weinig gedaan.. hopen dat de toets meevalt!

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 11:23

Wat leuk dat je ook zumba kan kiezen! Wij kunnen alleen kiezen uit dingen als voetbal, hockey, volleybal, fitness e.d.
Ik heb straks (14.30 pas :Z ) ook frans. Ben beniewd waar we een brief over moeten schrijven. Het enige wat ik weet is dat het een formele brief wordt. Hoop dat het te doen is, voor al die oefenbriefen die we moesten maken had ik steeds tussen de 6 en de 7, dus hoop dat het goed komt.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 11:24

RicardoOpa schreef:
Ik wil volgend jaar naar Granada (of andere Spaanse stad) voor een jaar om Spaans te leren. Maar ook gewoon voor de ervaring opzich; lekker op m'n zelf in een totaal ander land met andere cultuur. Dat wil ik echt heel graag. Daarom staat mijn agenda ook helemaal vol met 'Granada' om mezelf eraan te blijven herrineren om dit jaar m'n best te doen. Dat moet en zal mijn laatste jaar middelbare school zijn.

Gadsie. Morgen economie leren... :=

Dat gaat een klasgenoot van mij ook doen!

En ik weet nou niet of je met hem blij moet zijn :+

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 14:43

RicardoOpa schreef:
Waarom? Dan kun je toch alleen maar meer geld sparen voor je reizen? :D

Ik heb alleen zo'n gevoel dat als ik in Spanje ben geweest, ik me niet meer wil inschrijven bij een universiteit.

* Ik ga me zo maar weer eens bannen van bokt; dit schiet niet op. :+

Ja maar dan wil ik misschien niet nog een jaar bijna niks doen.. dan heb ik het idee dat ik een jaar weggooi ofzo..

Net wiskunde gehad, ging best goed! :)

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 15:05

Mijn franse brief ging best goed. :j We moesten nu alleen ook een cv erbij schrijven en dat hadden we nog nooit gedaan, beetje jammer... Maar heb er wel een voldoende gevoel over.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 15:12

Okee gelukkig :) Ik heb die donderdag.. wel een beetje zenuwachtig voor.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 15:14

Heb je veel oefenbrieven gemaakt?

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 15:17

Ja, stuk of 8 ofzo.. en elke keer als ik dacht dat ik het goed had gedaan zat hij weer vol rode strepen :') Maar ik denk dat als ik heel geconcentreerd en rustig werk dat het dan wel ka lukken.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 15:20

Zijn het dan echt slordigheids foutjes, of echt verkeerd opgebouwde zinnen? Want slordigheids foutjes kun je goed voorkomen door je brief gewoon nog tien keer na te lezen of je goed vervoegd hebt, goede samentrekkingen gemaakt hebt, goede voorzetsels gebruikt, goede geslacht etc.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 15:21

Slordigheidsfoutjes :j Je suis dixt-sept ans, vergeten om bij adressen het land erbij te zetten, enz.. Dus idd ik moet het 1000x nakijken maar ik vind het altijd heel moeilijk op bij mezelf ergens fouten uit te halen.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 15:28

Dat heb ik ook hoor, en dan is hij nagekeken en dan denk je, ja stom.. had ik makkelijk kunnen weten.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 16:25

Ben niet bepaald gemotiveerd om wiskunde te leren/oefenen. :+ Weet toch wel bijna zeker dat ik deze kan herkansen, en sta een 8,2 dus kan het makkelijk hebben. Maar ik wil gewoon een goed cijfer, maar ik heb geeeeeeeen zin.

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 16:55

Goed nieuws, éindelijk een voldoende ( buiten de Ak po om dan) voor mijn Se week 1!!!
Economie een 6.5, blijkbaar toch wat goed gegokt? Gemiddelde lag overigens erg laag in de klassen van 6V, gemiddelde van beide klassen was een 6..
Waren zelfs 2en gehaald, maar natuurlijk ook wel wat nerdo's met een 9 :D

Waars. deze week m&o en duits terug. Gs krijgen we pas volgende week woensdag terug _-:(

Dan maar is gaan bedenken waar ik me herkansingen op ga inzetten.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 16:57

Gefeliciteerd! :D

Wij mogen op het hele jaar 3 herkansen, plus dat op de herkansingen het hoogste telt :/ Ik heb dan ook nog nooit iets herkanst!

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 17:03

Het is toch logisch dat het hoogste telt? Dadelijk haal je voor je herkansing een punt lager dan je originele toets, en dan zou dat blijven staan. Zou best banketstaaf zijn. :Y)

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 17:08

Ik had vandaag wiskunde B toets! Ik zag er best wel een beetje tegenop, maar uiteindelijk ging ie nog best goed! :D Ik heb wel een paar kleine foutjes gemaakt, maar er zijn ook dingen waarvan ik zeker weet dat ik ze goed heb! Ik kan denk ik wel rekenen op een mooie voldoende boven een 6 :)
Ik kreeg ook net te horen dat mn mondeling frans donderdag niet doorgaat. Ergens wel super fijn voor mij, want nou heb k meer tijd voor andere vakken, maar aan de andere kant is het wel heel naar voor hem... het gaat blijkbaar niet goed met hem -O-

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 18:22

Gelukkig, mijn SE-week zit er sinds gisteren weer op. Ging niet echt denderend, vooral natuurkunde en biologie was erg moeilijk.
Duits was heel erg slecht gemaakt. Ik had gelukkig nog een 6. Het gemiddelde van de klas lag zo rond de 3.5 gok ik. Nu moet ik alleen van wiskunde economie en nederlands de cijfers nog terug krijgen.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 18:25

Zo dat is wel heel slecht zeg.. Goed dat jij dan een 6 hebt :) Wat zijn je andere cijfers?

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 18:28

Jaah, waren heel veel met een 1.2 1.8 2.4 enzovoorts :+
maar ik had een 4.9 op natuurkunde, een 5.4 op biologie een 8.0 op scheikunde, een 4.5 en 8.3 op engels en dus een 6 op duits. Dus opzich niet heel erg slecht. Wiskunde verwacht ik niet zo hoog, op economie hoop k op een 6je. En nederlands geen flauw idee ;)
Jullie een beetje goede cijfers?
En wat vinden jullie van de luistertoetsen van engels, ik ben daar zoooo slecht in |( Gaat altijd veel te snel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 18:28

Natuurkunde was vandaag ook weer 10x niks.
Na morgen kan je me officieel dood verklaren. :7

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 18:29

haha dat had ik na biologie, die man heeft echt onmogelijke toetsen altijd. Maar natuurkunde had ik wel voldoende verwacht, maar was dus niet zo...
Noujah hopen dat het meevalt toch?

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 18:31

Sita_xx schreef:
Jaah, waren heel veel met een 1.2 1.8 2.4 enzovoorts :+
maar ik had een 4.9 op natuurkunde, een 5.4 op biologie een 8.0 op scheikunde, een 4.5 en 8.3 op engels en dus een 6 op duits. Dus opzich niet heel erg slecht. Wiskunde verwacht ik niet zo hoog, op economie hoop k op een 6je. En nederlands geen flauw idee ;)
Jullie een beetje goede cijfers?
En wat vinden jullie van de luistertoetsen van engels, ik ben daar zoooo slecht in |( Gaat altijd veel te snel.

Mijn cijfers waren niet zo denderend, staat pagina hiervoor beschreven. (Engelse) luistertoetsen heb ik het niet zo op, zo langdradig dat ik halverwege al in slaap val.. :Z (En helaas kun je dit letterlijk nemen :o ..) Ik kan prima engels verstaan, maar zo'n bandje over een of ander belachelijk onderwerp? Interesseert me niet, boeit me niet en dus onmogelijk voor mij.. :(:)