Iedereen succes met de tentamens vandaag, ik heb gewoon lekker les van half 9 tot 16.05...
Nouja, ik heb van 15 tot 16 u sport op locatie (sportoriëntatie), Zumba, dus dat is wel leuk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nouja, ik heb van 15 tot 16 u sport op locatie (sportoriëntatie), Zumba, dus dat is wel leuk

(en veeeel meer
)
natuurlijk weer veel te weinig gedaan.. hopen dat de toets meevalt!
) ook frans. Ben beniewd waar we een brief over moeten schrijven. Het enige wat ik weet is dat het een formele brief wordt. Hoop dat het te doen is, voor al die oefenbriefen die we moesten maken had ik steeds tussen de 6 en de 7, dus hoop dat het goed komt. RicardoOpa schreef:Ik wil volgend jaar naar Granada (of andere Spaanse stad) voor een jaar om Spaans te leren. Maar ook gewoon voor de ervaring opzich; lekker op m'n zelf in een totaal ander land met andere cultuur. Dat wil ik echt heel graag. Daarom staat mijn agenda ook helemaal vol met 'Granada' om mezelf eraan te blijven herrineren om dit jaar m'n best te doen. Dat moet en zal mijn laatste jaar middelbare school zijn.
Gadsie. Morgen economie leren...
RicardoOpa schreef:Waarom? Dan kun je toch alleen maar meer geld sparen voor je reizen?
Ik heb alleen zo'n gevoel dat als ik in Spanje ben geweest, ik me niet meer wil inschrijven bij een universiteit.
* Ik ga me zo maar weer eens bannen van bokt; dit schiet niet op.
We moesten nu alleen ook een cv erbij schrijven en dat hadden we nog nooit gedaan, beetje jammer... Maar heb er wel een voldoende gevoel over.
Ik heb die donderdag.. wel een beetje zenuwachtig voor.
Maar ik denk dat als ik heel geconcentreerd en rustig werk dat het dan wel ka lukken.
Je suis dixt-sept ans, vergeten om bij adressen het land erbij te zetten, enz.. Dus idd ik moet het 1000x nakijken maar ik vind het altijd heel moeilijk op bij mezelf ergens fouten uit te halen.
Weet toch wel bijna zeker dat ik deze kan herkansen, en sta een 8,2 dus kan het makkelijk hebben. Maar ik wil gewoon een goed cijfer, maar ik heb geeeeeeeen zin.
Ik heb wel een paar kleine foutjes gemaakt, maar er zijn ook dingen waarvan ik zeker weet dat ik ze goed heb! Ik kan denk ik wel rekenen op een mooie voldoende boven een 6 
Wat zijn je andere cijfers?
Gaat altijd veel te snel. Sita_xx schreef:Jaah, waren heel veel met een 1.2 1.8 2.4 enzovoorts![]()
maar ik had een 4.9 op natuurkunde, een 5.4 op biologie een 8.0 op scheikunde, een 4.5 en 8.3 op engels en dus een 6 op duits. Dus opzich niet heel erg slecht. Wiskunde verwacht ik niet zo hoog, op economie hoop k op een 6je. En nederlands geen flauw idee![]()
Jullie een beetje goede cijfers?
En wat vinden jullie van de luistertoetsen van engels, ik ben daar zoooo slecht inGaat altijd veel te snel.
(En helaas kun je dit letterlijk nemen
..) Ik kan prima engels verstaan, maar zo'n bandje over een of ander belachelijk onderwerp? Interesseert me niet, boeit me niet en dus onmogelijk voor mij..