Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
haike schreef:Wat jammer Cowgirl, heb ik ook wel eens gehad, alleen toen hingen ze 5 minuten na versturen mail al in de telefoon......
Wat voor iets zoek je?
iris_84 schreef:Wat doen jullie zoal op een dag nu je werkloos/werkzoekende bent???
Cowgirl schreef:haike schreef:Wat jammer Cowgirl, heb ik ook wel eens gehad, alleen toen hingen ze 5 minuten na versturen mail al in de telefoon......
Wat voor iets zoek je?
Iets waar ik geld mee verdien en de tijd kan doden en weer een sociaal leven kan hebben.
serieus: Ik heb vorig jaar een cursus reisbegeleiding/hostess gedaan maar dat verdent zo slecht en is ook niet haalbaar ivm dieren en woning. Nu doe ik opleiding Administratief medewerker en als ik hier klaar mee ben wil ik nog een cursus duits gaan doen en zou dan graag op een bungalowpark/camping willen werken.(receptie) Het zou natuurlijk mooi zijn als ik mijn werk nu al kan combineren met de opleiding.
En ik ben bereid te verhuizen naar de wat meer toeristische provincies met voorkeur voor Drenthe.
Voor nu zou een baantje bij de supermarkt ook okay zijn, als ik maar een paar uurtjes iets te doen heb en het financieel iets ruimer kan hebben.
MarryAnneR schreef:Ik ben bang dat als ik een klacht indien dat ze helemaal niets meer doen. Ik heb toch het gevoel dat je ze niet in het harnas moet jagen
ivy_power89 schreef:nou niet zoveel om eerlijk te zijn.
woon samen, vriendlief is de hele dag werken, dus doe ik het huishouden maar, en beetje paarden rijden van andere....
en uiteraard heeeeeel veel solliciteren