Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
hermlein1989 schreef:daaf4ever schreef:Hier meldt zich nog een TNT'er. Ik zit dan wel achter het stuur, in een grote bus of in een klein autootje. En jemig, met dit weer is dat ook ook niet leuk hoor... Eerst moet ik containers laden en lossen. Daarna leeg ik alle brievenbussen. Brrr, 't is echt glibberen nu.. Doe er echt veel langer over dan normaal.
quote]
@daaf : dan doen wij hetzelfde werk, alleen doe ik alleen maar brievenbussen legen (zondagavonddienst)
Nu rond deze tijd is het inderdaad erg koud, ik leen vaak de wielrenhandschoentjes van het broertje van mijn vriend, dan is het goed te doen

dan de twee jassen nog, de vongerlose handschoenen, en daarover leren werkhandschoenen 
maar wil echt geen koude benen

daaf4ever schreef:Hmm ja, en die leuke Ford TransitConnect die wij hebben(inclusief leuke zomerbandjes...) glibberen elke kant op, valt echt geen land mee te bezeilen met dat ding
Met de grote 'bus' (VW Crafter) voor de containers is het veel beter te doen. Op zich heb ik niet echt last van koude handen, alleen als ik de (stalen) containers moet verplaatsen, brrr...
Laat het maar gauw weer lente worden!

dus ben al vrij. Pffft.
Wat had ik het koud, vingers totaal bevroren.
door zo'n stoepje van iemand die niet de moeite heeft gedaan het even sneeuwvrij te maken. Bam op m'n rug, huis aan huis en post over me heen
had het al koud, benen wilde niet meer, stond op het punt te gaan huilen
Iets teveel aan denk ik
Echt achterlijke ijsbanen, en erge is nog dat die al een week liggen en niemand de moeite neemt het op te ruimen. Ja, 1 per straat zo ongeveer... Langleven die mensen!!! Paar keer bijna onderuit gegaan, en is het lekker in mijn rug geschoten....
(ook bij de burgemeester)
Babsiej schreef:Alle respect voor de postbezorgers hoor.
Maar ook ik ga hier niet elke dag de stoep vrij houden. Als je beetje voorzichtig loopt gaat t best goed, ben nog niet gevallen
Roane schreef:Babsiej schreef:Alle respect voor de postbezorgers hoor.
Maar ook ik ga hier niet elke dag de stoep vrij houden. Als je beetje voorzichtig loopt gaat t best goed, ben nog niet gevallen
*hangt je twee schoudertassen om aan elke kant, geeft je een bundel reclame, twee bundels post en verkleumde vingers mee*
Succes!