Edit: Zullen er overigens geen activiteiten samen zijn? Of zijn college- en high schoolstudenten gescheiden?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zal het eens aan Leen vragen haha die zit nu op het college waar ik heen ga.
Ik denk dat ik sowieso die van Washington - New York ga meedoen, voor de rest weet ik het nog niet. Zit jij in een studentenhuis oid of een gastgezin? 
Wilde eigenlijk ook nog familie opzoeken die in Colorado en Californië wonen namelijk!
Misschien zijn de regels in Nederland anders dan in België? Ik wil New York echt wel graag zien!

Fleur_Laura schreef:Hoe ging dat bij jou eigenlijk Karin op jou eerste dag op school? Kende je al mensen en ging je daarbij aan tafel zitten? en hoe deed je dat in klassen, ging je gewoon maar ergens zitten?
Ik heb trouwens mijn (voorlopige) vluchttijd en route![]()
Ik vlieg 18 augustus om 12.15 uur via Washington naar New York Newark
zo leuk om iedereen weer te zien! WEl grappig want mijn gastzusje van toen 8 is nu 14 en tsja in 6 jaar tijd verander je dan toch wel flink! esther25 schreef:Bedankt voor de informatie !
En Karin, ik ben nu je blog een beetje aan het lezen, er staan superleuke verhalen op

kreeg net rekening van ziekenhuis van amerika vakantie binnen want had oorontsteking...
djoni schreef:Eigenlijk wel bizar, je gaat willekeurig naast iemand in de klas zitten, bij de lunch naast mensen die je van gezicht herkend en zo bepaal je min of meer de mensen met wie je de rest van het jaar om gaat zonder het door te hebben (vaak blijf je wel een beetje bij die mensen hangen geloof ik), zo willekeurig als dat gaat
(ik ben nu terug) MelanieB schreef:Zooo heeekreeg net rekening van ziekenhuis van amerika vakantie binnen want had oorontsteking...
daar 150 contant..
rekening van vanmiddag: 300 dollar!!!!!!!!!!!!!
Voor het constateren en voorschrijven van medicatie!
Belachelijk toch? dan nog te bedenken, de medicijnen (pijnstillers) waren gigantisch duur
zorg is daar inderdaad duur!
!
.