Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lima84 schreef:Pffff, ik dacht dat ik eindelijk na 1,5jr solliciteren gewoon weer werk had, maar nee hoor. Heb een 0uren oproep bij uitzend organisatie, die belde 10-20u pw, maar sinds 3 maanden werk ik daar nog 10-20u per maand!! Zucht... Dan heb ik nog een andere baan, 8u op papier, werkelijk 20 door diverse inval werkzaamheden. Maar wegens bezuinigingen ben ik vd invalwerkzaamheden afgehaald en is iemand anders met meer uren op contact dit gaan doen. Zucht, per saldo heb ik nu nog 10-12u per per week over... Dus ik kan weer brieven gaan schrijven, juk. Was er zo klaar mee en zo blij hiermee. Heb een 8maanden mogen genieten
Kriel schreef:Beter dan niets
Lima84 schreef:Ben HBO afgestudeerd en krijg net geen €13 bruto per uur voor mijn ambulante werk... Dus dan vind ik diplomaloos post bezorgen niet slecht betaald
Ier schreef:Salaris is voor mij ook niet het belangrijkste punt en ik zou zo voor minimumloon gaan werken in een HBO functie om relevante werkervaring op te doen, maar ik ben me er van bewust dat dit heel persoonlijk is en dat niet iedereen dit wil. Ik heb besloten om naast m'n 40 urige baan ook nog vrijwilligerswerk te gaan doen in mijn (werk)richting om zo meer relevante werkervaring op te doen en te laten zien dat ik wíl. Maar goed, niets in het leven biedt een garantie, dus dit ook niet.
Ier schreef:Dikke prima als dat een keuze is waar jij achter staat.![]()
Voor een ieder is dat persoonlijk en kan dat dus anders zijn. Zolang jij uitkomt en werk kunt vinden: super fijn!