Daar like ik toch juist voor...?
Het zijn algemene likes die 70+, niet op een berichtje ofzo

Ha HTS, Ja ik zag je langskomen
Ik kom over een uurtje jullie bestelling brengen, dan kan dat ook allemaal ingepakt worden Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik kom over een uurtje jullie bestelling brengen, dan kan dat ook allemaal ingepakt worden
pmarena schreef:Ja, wielrennen 11A? Hoe komt dat zo dan...? Wel leuk denk ik!
holly schreef:Hoe kan dat nou Joyce? Hier is het elk jaar een gekkenhuis voor sint en kerst.
Wellicht dat het komt doordat mensen dan liever geld uitgeven aan andere mensen en juist wat minder uitgeven aan hun dieren. Als ik bijvoorbeeld kijk naar januari, dat was een van mijn beste maanden! Terwijl januari vaak toch een mindere maand is, waarbij mensen qua uitgaven aan het bijkomen zijn van de decembermaand...

Rianne_ schreef:Hallo!
Mag ik me hier ook melden? Ik zit er over na te denken een webshop te beginnen en die plannen worden steeds serieuzer. Maar goed, where to begin... De naam & het idee zijn er al, nu de uitvoering nog.
Dus, mochten jullie nog tips hebben m.b.t. het opstarten van een webshop, shoot!
Qua taalvaardigheid en het contact met klanten kom ik er wel uit. Bank, SEO e.d. moet ik me nog echt in gaan verdiepen. Zal dit topic eens doorspitten om te kijken wat jullie goed en niet goed bevalt.
Dus we gaan het zien! Ik moet vooral aan mijn geduld gaan werken. Zou het liefst vandaag al antwoord willen natuurlijk.