Wat ik begrijp kost het per bijschrijving 15 cent, en per afschrijving 7 cent bij de Rabo.
Bij Knab zijn de eerste 1000 gratis, daarna 10 cent voor zowel bij- als afschrijving.
https://www.knab.nl/zakelijke-tarieven
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
11AFotograaf schreef:Ik heb mijn overzicht er eens bij gepakt en gekeken naar de bedragen per keer dat je het gebruikt en per maand. Wat betreft de bankpas, rekening-courant en internetbankieren abonnement zit ik op hetzelfde. Dat bedrag van de overschrijvingen is echt extreem volgens mij (zou € 0,15 per transactie moeten zijn). Die papieren afschriften waren voorheen volgens mij maar € 0,30, maar dat is sowieso ook zonde van je geld. Voor dat bedrag kun je ze makkelijk zelf printen!
Je internet-pro abonnement kan ik inderdaad ook niet achterhalen. Dat heb ik niet...
Volgens mij zit het inloggen via de mobiel app wel bij de internetbankieren transactie informatie (inderdaad 8 cent per keer), aangezien ik dat wel heel vaak gedaan zou moeten hebben in het eerste kwartaal, maar bijna nooit meer via de computer doe... Dat is wel jammer. Had gehoopt dat dat gratis zou zijn.
Hmm... die opties bij KNAB zijn wel interessant. Zeker ook die betere rente (is echt triest geworden bij de Rabo...). En scheelt toch ruim een 10tje per maand voor mij... Ga er toch eens over nadenken!
WenK schreef:Volgens hun (Rabo) zakelijk tarievenlijst is inloggen via de app wel gratis. Ik heb ook Rabo, was op dat moment voor mij het makkelijkst. Zit ook nog in de 2 jaar starterskorting, dus dat is vrij gunstig. Tegen de tijd dat die eindigt zou ik wel eens kunnen kijken of ik om kan en wil, wat goedkoper kan is altijd mooi meegenomen.
LadyMadonna schreef:Mag ik als meelezer iets voor leggen?
Klant is donderdag geweest voor nabehandeling gelnagels en appt gister dat ze er 1 kwijt is.
Geen probleem, beschadigingen gemeld binnen een week na zetten worden gratis hersteld. Dus ik stel voor dat ze vanavond (dinsdag) komt, een dag dat ik eigenlijk gesloten ben. Dan kan ze niet. Woensdag avond dan? (Eigenlijk ook dicht)... Nee, dan kan ze ook niet.
Klant stelt voor vrijdag ochtend, dan kan ik éigenlijk niet. Is mijn enige vrije ochtend deze week. Dus ik stel voor vrijdag eind vd middag... Dan kan klant niet. Klant stelt voor zaterdag ochtend, maar heel de zaterdag zit ook al vol. Dan moet ik haar echt ergens tussen frotten, wat de kwaliteit niet ten goede komt....
Wat moet ik hier nu mee? Vi d het heel erg vervelend dat ik haar niet kan helpen, maar ik kan toch ook niet toveren?