unieke kans idd!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merileth schreef:Oh, en de dames hier ben ik niet vergeten hoor! Ik lees nog steeds altijd bij, alleen niet altijd fut om te reageren. Wel goed om te lezen dat sommigen toch vooruitgang boeken bij het solliciteren![]()
Zelf heb ik even in een dipje gezeten wat werk en alles betreft. Ben inmiddels al een jaar bezig (want al dik voor afstuderen begonnen) en zelfs voor parttime werk heb ik óf te weinig ervaring, óf ze willen geen HBO. Gaat qua stressniveau hier momenteel ook even niet helemaal lekker, vandaar dat ik dit topic ook even gelaten heb voor wat het is.
Citaat:Hallo Irene,
Ja dat kan ik me voorstellen!
Ik ben gister langs geweest, heb je voorgesteld en ze was erg positief over je CV en mijn impressie over jou. De dame die ik sprak gaat samen met haar collega, die momenteel met vakantie is, aanstaande dinsdag onder andere jouw CV doorspreken en beslissen wie van de voorgestelde kandidaten op gesprek mogen komen. Als ik meer weet hoor je van mij.
xZiva_ schreef:Ik heb vrijdag gesprek
heb eigenlijk geen idee wat ik aan moet, bij mijn vorige baas was ik namelijk al aangenomen voordat ie me gezien hadmoest er alleen naar toe om m'n contract te tekenen..
iemand tips? Ik zat te denken aan gewoon een spijkerbroek, gympen en een leuk shirtje met een spijkerjasje (het is toch maar bij de Mac)
Anoniem schreef:xZiva_ schreef:Ik heb vrijdag gesprek
heb eigenlijk geen idee wat ik aan moet, bij mijn vorige baas was ik namelijk al aangenomen voordat ie me gezien hadmoest er alleen naar toe om m'n contract te tekenen..
iemand tips? Ik zat te denken aan gewoon een spijkerbroek, gympen en een leuk shirtje met een spijkerjasje (het is toch maar bij de Mac)
Ligt eraan of het een manegerfunctie is
Maar ik zou een nette spijkerbroek aan doen en een blouse erboven. Gewoon een vlotte nette blouse. Ook al is het maar bij de Mac