Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dani schreef:Nu al problemen met je host? Dat is balen, zeg..
Wat me trouwens meteen opvalt: die like-actie is best ingewikkeld. Je moet liken, én de pagina delen, en dan juist niet de foto delen, én iemand taggen, én zorgen dat die de pagina liket. Is gewoon een simpele 'like onze pagina' niet veel gemakkelijker?
Maar misschien werkt het supergoed en ben ik een zeikerd, haha.
hyppolyte schreef:Tsja, ik zou het ook wat simpeler houden, je wil tenslotte zoveel mogelijk mensen bereiken toch?
Wij zijn ondertussen gestart met onze winkel, echt zo'n onwijze kick geeft dat zeg!!! Op zich best netjes gedraaid ook, zeker voor een eerste week, mensen moeten ons nog een beetje leren vinden, maar tot nu toe is iedereen die bij ons is geweest, ook enorm enthousiast
! We hebben zelfs al een paar vaste klanten
(en we zijn net 2 weken open)
hyppolyte schreef:Tsja, ik zou het ook wat simpeler houden, je wil tenslotte zoveel mogelijk mensen bereiken toch?
Wij zijn ondertussen gestart met onze winkel, echt zo'n onwijze kick geeft dat zeg!!! Op zich best netjes gedraaid ook, zeker voor een eerste week, mensen moeten ons nog een beetje leren vinden, maar tot nu toe is iedereen die bij ons is geweest, ook enorm enthousiast
! We hebben zelfs al een paar vaste klanten
(en we zijn net 2 weken open)
Juud87 schreef:Ik hbe ook een zakelijke rekening bij k.nab Pmarena.
Bevalt mij wel prima. Was eerst iets van 40-50 per kwartaal kwijt, nu maar 15. Voor de dingen die ik doe (storten en rekeningen betalen) is k.nab prima. Alleen storten moet wel via een andere rekening. Of via een GWK kantoor, maar dan betaal je wel extra