Dani schreef:Ik kan me voorstellen dat het wel een goede manier is om nieuwe klanten te vinden als de kans groot is dat die klanten vaker terug zullen komen. Dan verdien je er in eerste instantie misschien weinig aan, maar als je er veel terugkerende klanten aan overhoudt die jou anders nooit hadden gevonden is het op de langere termijn wel gunstig natuurlijk. Maar dat zal wel heel afhankelijk van je aanbod zijn.
Dat klopt helemaal! Het voornaamste dat belangrijk is om over na te denken, is of je er wel echt je doelgroep mee bereikt.
Het gros (ik zeg niet iedereen, maar de meeste!) van de mensen die iets op Groupon kopen, zijn uit op koopjes en willen er (zeker de eerste keer) niet het volle pond voor betalen. De belangrijkste vraag is dus of ze wel zullen terugkomen als ze eenmaal het product hebben uitgeprobeerd. Maar bij terugkerende diensten is het het overwegen waard, als je er idd je doelgroep mee bereikt.
Dat vind ik persoonlijk wel belangrijk, maar dat geldt eigenlijk voor iedere actie/inspanning die je doet op het gebied van marketing/naamsbekendheid krijgen.