Bedenktijd is iets heel normaals hoor, je mag vaak wel een aantal dagen / week daarover nadenken. Wacht af of zij aangeven wanneer ze het willen weten of vraag het gewoon.
Ik werd opgebeld of ik mee wil helpen met een training een dag; natuurlijk! Maar moest wel even op het werk overleggen natuurlijk en wat zegt de baas? Gelijk doen! Alles wat jou kan helpen, sta ik gelijk achter! Wat een geweldige baas! Dus binnenkort een dag helpen met een training, krijg er ook keurig voor betaald natuurlijk!
Hebben ze bij jullie ook ooit een pasfoto gevraagd voor het sollicitatiegesprek? Wat is daar het nut van? Zodat ze onthouden wie ze op gesprek hebben gehad?
Heb ik weer.. ik kan mn rijbewijs nergens vinden... grrrrr
Rebel_Jits
Geplaatst: 13-04-14 21:57
Even een tipje voor de mensen in (zuid)Limburg (be en nl): in de Decathlon in Maasmechelen zijn we op zoek naar meerdere mensen op meerdere afdelingen. Kijk even op hun (belgische) website bij ''Jobs'' in Limburg. Ik werk er zelf, dus wie wilt kan ik meer info geven over de winkel, het team en het loon ed. Alleen via pb.
Ik word deze week op de hoogte gebracht of ik ben aangenomen of niet. Heb er niet zon goed gevoel over... Ook omdat ze voor mij meer zouden moeten betalen (is werk en opleiding gecombineerd..)
Ik val ook weer even binnen na een lange tijd! Tijdje geleden ben ik benaderd door een eventing- en showjumping stal in Ierland en we zijn nu nog de laatste dingen aan het regelen en dan ga ik in Ierland werken!
Ik zie het ja, gelijk even melding van gemaakt site wordt as we speak gerepareerd. Ik zal een seintje geven als de link weer werkt!
zap
Geplaatst: 14-04-14 11:52
Ir1ne schreef:
Heb em alweer .. fjieuw
Er hadden heel veel mensen vorige week gesprekken, heb geloof ik nog niet alle uitkomsten voorbij zien komen.. nieuwsgierig
Fijn dat je hem weer gevonden hebt!
Ik hoor het eind deze week, maar verwacht er niks van. Waren nog wel wat 'maren'.
Niwla
Geplaatst: 14-04-14 11:56
Zo. Eindelijk een keer eerste na 100 x tweede geëindigd te zijn.
Lekker snelle procedure ook! Maandag stond de vacature online, woensdag gesolliciteerd, donderdagmiddag een uitnodiging, vrijdagochtend op gesprek, vrijdagmiddag uitnodiging voor het tweede gesprek, dinsdag 2e gesprek, donderdag aangenomen.
Nu nog even officieel tekenen en dan per 1 juni aan de slag.