Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chantaliiejj schreef:Fijn om te lezen dat de meeste van jullie een baan hebben gekregen/op gesprek kunnen komen.
Heb van de week een op functie gesolliciteerd, kreeg vanmorgen een mailtje dat het hem niet is geworden omdat ze vinden dat ik te ver woon.
Mogen bedrijven je hier op afwijzen? vind het zelfs erg dat ze je hier voor afwijzen, 3 kwartier reistijd is geen probleem lijkt me..
Marcella schreef:Tja voor de beveiliging kan het zijn dat je soms een behoorlijk eind moet rijden voor je op werkplek ben. Had op de plek waar ik 1 jaar 11 maanden zat het wel heel relaxt dat was nog geen 7 km enkele reis.
Janine1990 schreef:Wel even benieuwd, hoeveel km's zijn jullie bereid te rijden? Uiteraard indien in bezit van eigen auto etc. En op basis waarvan beslissen jullie dat (denk aan vergoeding, eigen tijdbesteding, overige werkzaamheden thuis etc.)
Silvia schreef:Janine1990 schreef:Wel even benieuwd, hoeveel km's zijn jullie bereid te rijden? Uiteraard indien in bezit van eigen auto etc. En op basis waarvan beslissen jullie dat (denk aan vergoeding, eigen tijdbesteding, overige werkzaamheden thuis etc.)
Het gaat mij niet eens om het aantal km's maar meer de reistijd.
Mijn vorige werk was maar 15 km maar daarvan wel 10 km file en zeer onrustig (lees vermoeiend) rijden.
Niet echt mijn ding.
Ik rijd liever 30 km filevrij enkele reis.
En ook de kosten tellen mee. Als je geen reiskostenvergoeding krijgt dan moet er toch wel een leuk salaris tegenover staan om de kosten te compenseren. Anders ben je voor Truus met de korte achternaam aan het werken.
Silvia schreef:Normaal gesproken krijg je 19 cent per km maar daar kom je niet meestal niet mee uit. Tenzij je een super zuinige auto hebt. Dus je legt er bijna altijd wat op toe.
Bedenk ook dat je van die 19 cent alles moet betalen, dus ook eventueel parkeergeld en tol.
Bij mij zou de max op 30 km liggen, maar dat heeft ook met de reistijd te maken.