Ik kies er bewust voor om geen leerlingen op FB te hebben, communicatie gaat via whatsapp of telefoon en ik heb ook nog een privé leven.
Kijken jullie trouwens op de klok of wat voor dag het is als je je instructeur een berichtje stuurt?
Mijn leerlingen hebben (nu nog) mijn privé nummer maar ik merk dat ik me er regelmatig toch wel aan stoor dat ik op zondag of 's avonds heel laat appjes krijg over dingen die prima doordeweeks gevraagd kunnen worden. Op zondag antwoorden betekend voor mij dat ik de laptop moet opstarten voor de planning en soms nog eea moet gaan regelen. Vaak reageer ik pas maandagochtend omdat ik op zondag ook echt vrij wil zijn. Ben benieuwd hoe jullie dat zien, vinden jullie dat een instructeur 24/7 berichtjes moet beantwoorden of appen jullie bijvoorbeeld alleen tijdens kantooruren en waarom en wat verwacht je van je instructeur?
sabrinagirl schreef:Had gewiseld omdat ik dacht dat het mischien goed zou zijn evem andere ogen op je gericht heb tog zo 4 maand gelest ofz bij dezelfde
En omdat hij mog 4 weken op vakantie ging en ik gauw weer wou afrijden vamdaar
Maar kon je bij je nieuwe rijschool dan wel weer snel op examen? Ik dacht dat de wachttijden landelijk echt de pan uit rijzen.