Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:52

Nou Dimple, zoiets is toch geweldig? Niks leuker dan van niets iets maken en 1000 euro meer is wel heel aanzienlijk! Gaaf hoor.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 11:38

Ik wacht met spanning het telefoontje vandaag af. *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 12:19

Klinkt juist erg leuk Dimple! Financieel weer stukje vooruit en een mooie uitdaging om er wat van te maken! En hopelijk ook de ruimte krijgen waar er wat gedaan wordt met suggestions.

Pff te enthousiast? Serieus? Wat een belachelijke reden :')

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-16 14:56

:) Nog even de laatste oproep: dinsdag hebben wij een training voor mensen die de commerciële kant op willen. Gratis, vrijblijvend en als je het leuk vindt volgt er een (betaalde) dag waarop je kunt meedraaien bij ons bedrijf.

Te combineren met eigen bedrijf, gezin, studie oid. :)

Ik heb nog niks gehoord.........bellen ze me als laatste, als ze echt niemand anders meer over hebben }:0

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-16 10:31

Niet door naar de 2e ronde. Reden: kandidaten die vanaf meet af een al een passender profiel hebben.
Hij nodigt er 10 uit waarvan hij al wist dat hij er 5 beter vond passen.
Waarom dan de andere 5 uitnodigen? Heb ik ook gezegd aan het einde van het gesprek toen ik vroeg hoeveel mensen er op gesprek kwamen.
10 zei hij. Je durft wel reageerde ik :+

Maar goed, geen man over boord. We gaan gewoon vrolijk verder. Ga eerst mijn CV pimpen dit weekend :P

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 16:52

Hier ook nog niks gehoord of ik mag komen werken of niet.. Zou vandaag bericht krijgen. Dus m'n hoop word aardig minder :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 17:09

Balen dimple!

Kevinsky, ik duim toch nog even voor je!

Ik ben nu werken. Ben traag.. en heel gezellig zijn de pauze's niet. Heb totaal geen aansluiting met iemand. Of mensen zitten in groepjes of met zelfde tactiek als mij: beetje op telefoon te appen etc...

Maar goed, werk is werk. Dit weekend nog 2 sollicitaties eruit gooien. Iets anders zou wel fijner zijn. En dan is uwv ook weer gelukkig..

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 09:01

Ik ben ook nog even op antwoord aan het wachten, iets wat ik onwijs moeilijk vind :=
Zeker omdat ik financieel niet veel tijd meer heb om te wachten -O-
Gelukkig is het zondag, zijn de bedrijven toch niet open dus kan ik geen stomme dingen doen :Y)

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-16 14:40

Je kunt altijd online shoppen OJJ :')

Zie ik toch een vacature voor de functie waar ik eind 2012 voor ben ontslagen. Reorganisatie......en nu zoeken ze iemand voor zw verlof vervanging. Jammer dat ze niet permanent iemand zoeken want anders had ik wel gesolliciteerd.
Was echt een top tijd en verdient goed.

Net nog een brief geschreven. Ik wil graag mijn CV pimpen, iemand een leuk idee??

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 07:58

Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar Dimple, ik zou ook wel een wat frisser CV willen maar zie door de bomen het bos niet meer.

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 08:42

Helaas zaterdag gebeld met het nieuws dat ik er niet mag komen werken.
Er kwam op het laatst een oud stagiair om de hoek. En die heeft m'n plek ingenomen. Anders mocht ik er wel komen.
En aan het einde zij ze dat ik over een maand of twee weer bericht moest doen of ik al werk had. En dan keek ze wat ze voor mij kon betekenen.

Beetje vreemd :+ Maar we zoeken weer vrolijk verder

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 11:24

Ach kevinsky wat jammer. Zo heb ik ook eens in het laatste traject gezeten en waren we er bijna uit toen er ineens een oudmedewerker aan de bel hing bij een directeur en een baan vroeg.....ja en die had uiteraard heel veel ervaring binnen dat bedrijf dus ik werd zo aan de kant geparkeerd. Jammer, maar tot op zekere hoogte begrijpelijk.

Maandag is mijn vaste sollicitatie dag, ik heb er weer een paar leuke uitgedaan! De rest van de week solliciteer ik ook wel hoor maar maandag ga ik meestal wat gerichter zoeken!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 15:56

Pfff wat duurt zo een dag lang als je wacht op antwoord :+

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 15:57

Daffodil, waar vind je die leuke dan :+
Ik vind het de laatste weken wat tegen vallen..

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 23:06

ik zou trouwens wel wat onafhankelijk advies willen over iets betreffende een werkgever maar wil het hier absoluut niet online gooien. Mensen die dat via pb willen doen? :o

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 11:14

Ik zoek tegenwoordig niet meer op functie maar pak een trefwoord. Spin bijvoorbeeld, of parttime of zzp maar niet meer op office manager of secretaresse. Ik probeer zo de minder standaard functies te vinden maar het is wel een enorme zoektocht.

Ojajoh, stuur maar!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 11:19

Ik ben uitgenodigd om een dag mee te lopen naar aanleiding van mijn gesprek :) Als dat klikt heb ik weer een baan!

Flits__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 14:48

Heb hier voorheen wel mee gepraat en nu vooral stille meelezer. Maar zag net de volgende vacature op facebook voorbij komen! Wellicht iets voor sommige mensen hier :D.

http://www.dochorse.nl/vacature

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 18:21

Jammer dat ze in Utrecht zitten..

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Zelfs bereid om thuiswerk te gaan doen, maar kan nergens een betrouwbare website vinden..

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 18:45

Hier ook maar gewoon gaan solliciteren op alle functies waar ik zou kunnen werken :')
Maar dan nog willen ze me niet hebben.. Grr

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 19:04

Echt he :')

Ben bang dat ik uiteindelijk toch moet afdwalen naar callcenter, maar dat is toch echt het laatste wat ik wil...

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 19:31

Ja schoonmaak, productie in ploegendienst en calcenter zijn de dingen die niet boven aan m'n lijstje staan.

Toen ik examen deed had ik nooit verwacht dat het zo lastig was om een baan te vinden.. Nu heb ik gelukkig de post wel. Maar een 'echte' baan waar je ook werkelijk in door kan groeien. Die lijkt hier in de omgeving gewoon domweg niet te vinden :n

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 19:36

Morgen naar UWV informatie/speeddate over opleiding BOA.

Hopen dat ik het morgen niet zo benauwd zal hebben. :=

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 07:41

daffodil schreef:
Ik zoek tegenwoordig niet meer op functie maar pak een trefwoord. Spin bijvoorbeeld, of parttime of zzp maar niet meer op office manager of secretaresse. Ik probeer zo de minder standaard functies te vinden maar het is wel een enorme zoektocht.

Ojajoh, stuur maar!

Thanks!

Bleek einde dag al niet meer nodig :=

Heb gisteren een contract getekend toch bij de pakketdienst. Heb ik iig iets, en iets waar ik als persoon ook in pas. Want vooral dat passen is voor mij een dingetje.
Na jaren zelfstandigheid is een baas op je vingers voor mij geen optie. Bij de pakketdienst heb je dat gelukkig niet ook al is het hard werken en weinig verdienen. Maar vrijheid telt mee

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 09:14

Flits__ schreef:
Heb hier voorheen wel mee gepraat en nu vooral stille meelezer. Maar zag net de volgende vacature op facebook voorbij komen! Wellicht iets voor sommige mensen hier :D.

http://www.dochorse.nl/vacature

Nou had ik gisteren al gekeken en voor mij zijn het teveel uren maar ik kom deze vandaag weer tegen en er staat een salarisindicatie van 1200-1400 euro bij, voor een fulltime baan??? Dan zoeken ze dus een maximaal 20 jarige die ze vervolgens ook nog minimumloon betalen. Dat is een beetje jammer, je verdient bij de Lidl nog meer.....