Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eloya schreef:ik had dus vanmorgen rijles, en dat ging hardstikke goed haha
wel niet heel erg veel 120/130 gereden want bij zwolle als alle rijstroken open zijn mag je eerste stuk alleen 80 en stuk daarna 100 en dan pas 120/130 en wij gingen er al eerder af.
eerst paar keer in en uitvoegen geoefend en daarna wel naar stukje 130.
vond afstand schatten met de spiegels wel lastig, vanuit de linker buitenspiegel leek de afstand veel kleiner dan dat die in werkelijkheid was als ik over mijn schouder keek, dat is dus nog even wennen
verder verkeersplein geoefend ook bij zwolle, die is best onoverzichtelijk XD maar ging ook goed.
nu 20 juli weer
Felien_Kyra schreef:Ik heb zo een uurtje rijlessen, wil even vandaag en volgende week een uurtje rijlessen doen in verband met mijn lessenpakket die begint op te raken en dan vlak voor het afrijden 1 augustus, nog even 2 uurs lessen. Iemand nog tips wat ik kan vragen om te doen? Ik wil misschien nog wel een lesje bijzondere verrichtingen oefenen en even onder de motorkap kijken haha.
ikke schreef:Felien_Kyra schreef:Ik heb zo een uurtje rijlessen, wil even vandaag en volgende week een uurtje rijlessen doen in verband met mijn lessenpakket die begint op te raken en dan vlak voor het afrijden 1 augustus, nog even 2 uurs lessen. Iemand nog tips wat ik kan vragen om te doen? Ik wil misschien nog wel een lesje bijzondere verrichtingen oefenen en even onder de motorkap kijken haha.
Jij gaat nu lessen, dan twee weken niks en dan verwachten dat je slaagt? Succes!
DeEenhoorn schreef:Opzich wel goed, beetje veel binnenbocht steeds, dus ik moet even wat later gaan sturenmaar ik vond het achteraf wel jammer dat ik niet even een stukje het gas mocht aanvoelen.
DeEenhoorn schreef:Ja, ik rij een schakelauto. Vind ik gelukkig niet erg, want ik denk dat ik nu makkelijker in een automaat kan rijden, andersom lijkt me toch lastiger, dat je automaat gewend bent en dan misschien eens een schakel gaat rijden.