Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Onze auto ziet er vaak niet uit door het naast de dijk staan, vandaag was je hem en morgenochtend zit 'ie weer stijf onder de bagger![]()
Dus daarom geen bestickering, zou me doodschamen om zakelijk zo rond te rijden, slechte reclame vind ik dat zo'n gore bedrijfsauto
Olympia96 schreef:pmarena schreef:Onze auto ziet er vaak niet uit door het naast de dijk staan, vandaag was je hem en morgenochtend zit 'ie weer stijf onder de bagger![]()
Dus daarom geen bestickering, zou me doodschamen om zakelijk zo rond te rijden, slechte reclame vind ik dat zo'n gore bedrijfsauto
Nog weer een andere kant: houden jullie ook rekening met het type auto wat je rijdt om te kiezen voor bestickering? Ik heb een BMW Touring en vind die ergens niet zo geschikt voor m'n MissCommunicatie business
joyce2 schreef:Mijn auto is ook niet altijd super schoon, maar ik krijg wel veel leuke reacties op m'n rijdende reclamebordAls klanten wat af komen halen, kunnen ze het makkelijk/snel vinden, als ik ergens sta (boodschappen doen, hond uitlaten is bos/park) spreken mensen me wel eens aan om wat te vragen over de shop en op evenementen staat het ook professioneel.
pmarena schreef:daarom wil ik ook niet herkenbaar over straat en niet telefonisch bereikbaar zijn, werk puur via internet...anders word je echt de hele dag door door klanten geleefd, brrrr