Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pressent schreef:Gezocht: HRM afstudeeropdracht
Ik zoek voor Februari een HRM afstudeeropdracht van 5 maanden. Tijdens de afstudeeropdracht heb ik echt een onderzoekende en adviserende rol.
Ik ben opzoek naar een concrete en uitdagende opdracht maar ben daarnaast ook bereid mee te werken binnen het bedrijf zodat ik meer HR werkervaring op kan doen binnen een organisatie en een goed beeld krijg van wat er speelt binnen een organisatie.
Het onderwerp van de opdracht is voor mij nog open, wel heb ik een lichte voorkeur voor het ontwikkelen van een HRM beleidsplan of personeels ontwikkeling binnen een organisatie, maar ik sta open voor andere mogelijkheden.
Mocht iemand een idee hebben?
Fira schreef:Ik studeer nu Forensisch Onderzoek en ik moet volgend jaar stage lopen.
Nu heb ik werkelijk géén idee hoe en waar ik moet zoeken., mijn interesses liggen vooral bij gedragswetenschap en forensische biologie.
Heeft iemand enig idee hoe en waar ik moet zoeken?
anne_joy schreef:Gezocht:
Van 19 mei t/m 12 juni 2015 ben ik op zoek naar een stageplaats. Ik doe de opleiding HBO Dier- en Veehouderij, jaar 1. Deze periode moet ik 5 dagen in de week 8 uur per dag stage lopen. Het gaat om een oriëntatiestage. In april moet ik een stage lopen op een primair landbouwhuisdierenbedrijf. Waarschijnlijk ga ik op een melkveebedrijf stage lopen. Aangezien ik alle richtingen leuk vindt lijkt het mij leuk om een ander soort stage te doen dan mijn eerste stage. Bijvoorbeeld met paarden, dierentuin etc.
Het doel van de Oriëntatiestage is:
- Kennis maken met het werkveld
- Toepassen competenties in de praktijk
Het liefste in de gemeente Utrecht of Zuid-Holland, hoewel ik de mogelijkheid heb om vanaf Utrecht met de auto te komen.
Heeft er iemand een leuk idee?
_chico_ schreef:anne_joy schreef:Gezocht:
Van 19 mei t/m 12 juni 2015 ben ik op zoek naar een stageplaats. Ik doe de opleiding HBO Dier- en Veehouderij, jaar 1. Deze periode moet ik 5 dagen in de week 8 uur per dag stage lopen. Het gaat om een oriëntatiestage. In april moet ik een stage lopen op een primair landbouwhuisdierenbedrijf. Waarschijnlijk ga ik op een melkveebedrijf stage lopen. Aangezien ik alle richtingen leuk vindt lijkt het mij leuk om een ander soort stage te doen dan mijn eerste stage. Bijvoorbeeld met paarden, dierentuin etc.
Het doel van de Oriëntatiestage is:
- Kennis maken met het werkveld
- Toepassen competenties in de praktijk
Het liefste in de gemeente Utrecht of Zuid-Holland, hoewel ik de mogelijkheid heb om vanaf Utrecht met de auto te komen.
Heeft er iemand een leuk idee?
Ik ben nu tweedejaars en ik heb het eerste jaar bij Biologische geitenhouderij Verhoeven (biezenmortel) en Lips Stables (van Tim Lips) stage gelopen. Beide een aanrader!