Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Alytje schreef:Wow Eco was echt niet te doen. Zelfs mijn leraar vond het veel te moeilijk! Ik heb tussen de 2.7 en 4.7
Nu ga ik maar eens flink klagen
roxiie schreef:ik ga JANKEN![]()
k heb rond de 24 punten op eco, das met een normering van 1 een 4,7 ongeveer, laat ik nou net een 5,2 nodig hebben
SplashIsLief schreef:Alytje schreef:Wow Eco was echt niet te doen. Zelfs mijn leraar vond het veel te moeilijk! Ik heb tussen de 2.7 en 4.7
Nu ga ik maar eens flink klagen
Eco 1 of eco 1,2?
Alytje schreef:Economie 1,2
Ik vond hem niet zo moeilijk? 
*hint*roxiie schreef:Jawel je vond m wel moeilijk !
Want dan is de norm misschien wel hoger
SplashIsLief schreef:roxiie schreef:Jawel je vond m wel moeilijk !
Want dan is de norm misschien wel hoger
Oja ik vond hem heel erg moeilijk.
Ik zit er nog even over te denken om te klagen over vraag 16 en die vraag van die grafiek
roxiie schreef:K heb die hele lijn tussen 40 en 60 gearceerd, zl dat fout zijn ?

roxiie schreef:K heb die hele lijn tussen 40 en 60 gearceerd, zl dat fout zijn ?

*
)
Rubiquil schreef:@Kim: leuke sieraden!! Zal dalijk nog wel even goed kijken
Weet er iemand waar je kan vinden hoeveel sterren een examen is, dus wat de moeilijkheidsgraat is?
. Als ik m over had moeten doen had ik echt teveel praktijklessen gehad tegen die tijd...
Als het zo'n instinker was ben ik er ingetrapt! Rubiquil schreef:Wie heeft er eigenlijk allemaal biologie? Ik MOET dat volgende week halen, anders ben ik gezakt want ik heb voor wiskunde een 5 op mijn eindlijst.. 99% zeker