Balou_k schreef:Dubbel bedankt! Voel me wel al beter, denk dat het ook scheelt dat de gezonde zenuwen nu ook niet meer meespelen. Hoofdpijn is vooral al een stuk minder!
Zojuist het dossier voor mijn vrije studiepunten afgerond en af laten tekenen. Dat kan ik zometeen ook direct insturen! We kunnen elk jaar 2 x 1,25 of 1 x 2,5 studiepunt verkrijgen door bepaalde activiteiten. Dit kan door kunst en cultuur, sport, vrijwilligerswerk etc. Ik heb zelf gekozen voor vrijwilligerswerk.![]()
Dat voelt ook wel erg fijn om dat afgerond te hebben!
Daarnaast moeten wij een persoonlijk portfolio bijhouden, wij zijn de eerste lichting die dat moeten doen. Erg leuk, ware het niet dat daar totaal geen format voor is o.i.d. Dat is nogal zoeken in het duister..
Ik ben in ieder geval officieel ongeschonden over de helft van het schooljaar! Ergens in juni al vakantie als ik alles direct voldoende blijf halen. Ik kijk er nu al naar uit.
Dit komt me bekend voor, jij moet ook op de Hz in vlissingen zitten!
Ik heb tot nu toe ook alles gehaald, gelukkig! Alleen vrijdag nog een tentamen en dan volgende week weer allemaal nieuwe vakken

Wacht nu nog op 3 cijfers
Terwijl ik, júíst ik altijd zo correct met data en deadlines ben. Dit is me nog nooit overkomen. Toch maar even een mailtje naar de desbetreffende docent gestuurd, misschien is hij coulant