Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maava schreef:Ik ben ook nogsteeds bezig met japan. Heb een hele fijne app gevonden, wanikani, maar het abbonement daarvoor is best duur. Dat is wel jammer.
hij is op zijn 18e gaan backpacken in japan en daar bleek dat hij het heel goed spreekt.
janouk schreef:maava schreef:Ik ben ook nogsteeds bezig met japan. Heb een hele fijne app gevonden, wanikani, maar het abbonement daarvoor is best duur. Dat is wel jammer.
Mijn zoon heeft Japans geleerd als jochie van 10 van Pokemon en Animes kijken in het Japans met Engelse onder titeling.
![]()
hij is op zijn 18e gaan backpacken in japan en daar bleek dat hij het heel goed spreekt.
Grappig en wij ouders maar denken dat je niets leert van Pokémon![]()
Ik vind het echt een uitdaging maar wel ontzettend leuk. Welke apps of websites gebruiken jullie? Ik gebruik voornamelijk Lingodeer nu met memrise en tinycards om woorden te leren. Ook kijk ik vaak filmpjes van talk to me in korean op youtube als ik iets niet helemaal begrijp. Ze hebben ook veel videos over woordenschat en om te oefenen met spellen en luisteren.
Kijk ook nog iemand anders op yt soms, maar die naam weet ik niet meteen xD

mysa schreef:Zo, dus je kunt al best wat converseren in die drie talen? Pools zal misschien op Russisch lijken? 6 naamvallen! Nominatief, genitief, datief, accusatief, instrumentalis en locatief. Welke geslachten dan? Ken alleen m/v/o.
Koper schreef:En hoe ga je dat aanpakken musiqolog? Nobel streven, dat wel.
musiqolog schreef:Omdat IJslands een Germaanse taal is, kan ik de woordenschat wel leren door gewoon te blijven lezen.
? Ik oefen al een poosje met Memrise en nu ook met Duolingo. Misschien kunnen we elkaar helpen/motiveren/tips geven.
Aagje_Nimbly schreef:Is er iemand die momenteel bezig is met Franse taal? Ik oefen al een poosje met Memrise en nu ook met Duolingo. Misschien kunnen we elkaar helpen/motiveren/tips geven.