Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hoe zonde van het paardje, en ook nog zo'n rotrooster erbij!
duim alsjeblieft mee dat het allemaal zonder problemen heelt (:
geef mij dit paardje maar, wat een knapperd! Welsh cob is echt mijn droompaard. http://www.bokt.nl/markt/ad/372173/mooi ... cob-hengst lobkew schreef:Wat naar Elise, echt een nachtmerrie. Pff zoveel tussenuren is echt poedersuiker.
Haha Gebrich, wel een leuk paardje idd. Al ben ik niet zo van welsh cob. Ik ben meer weg van (Amerikaans) miniatuur paard (en alles wat daar bij hoort, duitse classic etc etc), Welsh A en Arabier. Verder alle sportpaarden en pony's. Sport type fries kan ik ook wel waarderen. Maar dat is gewoon jeugdsentiment, de eerste keer in het zadel was voorop het zadel van de fries van mn stiefmoeder. Ik was toen 2. Jullie ook van dat soort typische voorkeuren?
Is het bij jullie ook zo'n vreterij in tussenuren? Wij gaan echt te vaak naar de Appie.... Pepernoten, frikandelbroodjes, chips, stokbrood met kruidenboter..... Zo slecht maar zo lekker.
ben helemaal verliefd op dat ras. Friezen moet ik echt niks van hebben, brrr. Ze zijn nog wel aardig voor de kar, maar mij krijg je écht niet meer in het zadel van een Fries!

. Voor de rest hou ik totaal niet van iele paarden en paarden met een barokke bouw vind ik prachtig. Dat eetgedeelte komt me bekend voor ja...
Vooral in de eerste twee weken was het erg. Ik heb nu nog maar 3 tussenuren en ook niet echt met vriendinnen samen, dus ik haal eigenlijk niet echt vaak meer eten.
Rocky Mountain Horses vind ik ook zo gaaf... Als ik ooit eens geld genoeg heb dan weet ik welke rassen het worden...
En woensdag heeft VWO 4 ckv dag maar ja, ik heb geen ckv omdat ik latijn doe. Dus dan krijgen wij een kort aangepast rooster