Ik vind dat altijd wel leuk werk, maar kan me voorstellen als het lastig is als je onderzoek nog niet heel concreet is. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik vind dat altijd wel leuk werk, maar kan me voorstellen als het lastig is als je onderzoek nog niet heel concreet is.
Zelfs de methodologie schijven vind ik leuker, terwijl daar ook een heel stuk (methodologie-gerelateerde) literatuur in zit
Laurahh schreef:Haha, ik moet straks voor mijn onderzoek mensen gaan interviewen.
Zowel telefonisch als face-to-face op een congres waar alleen maar directeuren van mega bedrijven rondlopen. Vind het doodeng en zie er enorm tegenop![]()
Ik doe dan liever literatuuronderzoek!
.
(terwijl er van te voren gevraagd werd of hij wist wat het concept inhield).
. (gelukkig hadden deze respondenten bij mij de overhand)

..
), dat scheelt al een hele hoop als je vraag duidelijk is, fijn! Dat van het stappen overslaan herken ik wel ja, kallem an! 

Ook nog geen reactie op het onderzoeksplan, terwijl ik nu al op 1/3 van het onderzoek ben.
imd schreef:Niet druk maken voor je zeker weet dat t nodig is.
Eileen (even in je profiel gespiekt hoor, die lange naam de hele tijd), dat scheelt al een hele hoop als je vraag duidelijk is, fijn! Dat van het stappen overslaan herken ik wel ja, kallem an!
Ik heb gisteren drie enorm constructieve meetings gehad, eerst een uur met begeleider 1, toen een uur met 1 en 2, en toen nog een uur met 2. Maar er is me zoveel meer duidelijk geworden, ontzettend fijn! Mag ook wel, maandag heb ik voor 2 m'n posterpresentatie, waarin ik ongeveer het hele conceptuele deel van de scriptie in 30 seconden moet presenteren. Dit weekend flink bikkelen dus
ik ben zo'n stresskip, 'omg dit was het ik mag niet meer afstuderen alles is voor niks geweeeeeeeest'haha.
hihi. Fijn he van die verhelderende momentjes, het kan ook als 'stappen terug' voelen, maar je bent in ieder geval dichterbij van wat de bedoeling is en verder weg van wat niet de bedoeling is, dus altijd positief! 

Maar helaas ligt het niet aan mijzelf ofzo, want dan had ik er iets aan kunnen doen. Maar docent houdt zich zo te zien weer niet aan de afspraken
Zou vorige week wat horen, weer niet.... Zo maar praktijkcoördinator maar weer mailen dat het niet echt soepel loopt...
DideH schreef:@Laura Same here, ben inmiddels in week 8 aanbeland van de 20Maar helaas ligt het niet aan mijzelf ofzo, want dan had ik er iets aan kunnen doen. Maar docent houdt zich zo te zien weer niet aan de afspraken
Zou vorige week wat horen, weer niet.... Zo maar praktijkcoördinator maar weer mailen dat het niet echt soepel loopt...
Super annoying, wil gewoon een definitief plan er hebben liggen. Zal jij vast ook wel hebben
Laurahh schreef:DideH schreef:@Laura Same here, ben inmiddels in week 8 aanbeland van de 20Maar helaas ligt het niet aan mijzelf ofzo, want dan had ik er iets aan kunnen doen. Maar docent houdt zich zo te zien weer niet aan de afspraken
Super annoying, wil gewoon een definitief plan er hebben liggen. Zal jij vast ook wel hebben
Inderdaad erg irritant. Ik zit nu in week 6 van de 20 en ik had de eerste versie van het Plan van Aanpak 3 weken geleden al af. Heb vanmorgen nog gemaild of de assessor al erop gereageerd had, maar nee..
Officieel gezien is de deadline voor goedkeuring van het PvA verlopen, dus maak me wel een beetje zorgen..
Heb nu de concurrentieanalyse af, trends onderzocht en ben nu begonnen met interviewen van collega's.
Morgen moet ik klanten interviewen op een congres die we organiseren. Dood-eng, allemaal directeuren van miljoenenbedrijven
Onze deadline definitieve plan van aanpak was ook 3 weken geleden... Heb die maar overboord gegooid. Net mail gehad van praktijkcoördinator, die zei dat ik maar gewoon door moest gaan met waar ik mee bezig was.
Gewoon bij de topic lijst blijven en dmv doorvragen blijven sturen naar welke info je wil hebben
Wat hebben ze je voor cijfer gegeven?