Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Ik ga van me lang zal ze leven geen WisA doen.Ik word helemaal blij als ik parabolen en vergelijkingen zie.
Maar helaas ik voel helemaal niks voor wiskunde. Vorig jaar was het nog wel 'leuk'. Toen had ik in ieder geval nog uitleg en een goede docent. Nu moet ik het allemaal zelf uitzoeken thuis en dat lukt niet zo best
huckellover schreef:Citaat:Ik ga van me lang zal ze leven geen WisA doen.Ik word helemaal blij als ik parabolen en vergelijkingen zie.
Klinkt misschien gek maar ik zou zo graag willen dat ik dit hadMaar helaas ik voel helemaal niks voor wiskunde. Vorig jaar was het nog wel 'leuk'. Toen had ik in ieder geval nog uitleg en een goede docent. Nu moet ik het allemaal zelf uitzoeken thuis en dat lukt niet zo best
![]()
Ik heet trouwens Elise
huckellover schreef:Die van mij heeft een proefwerk van oktober nog niet nagekeken, geeft geen uitleg (is niet nodig vindt ze) . 1ste jaar stond ik een 6, 2de jaar nooit lager dan 7,5 gehaald en dan nu van voor oktober sta ik nog een 6,9. Maar daarna nog eentje gemaakt en komende dinsdag nog eentje.
Wat ook meespeelt is dat mijn klas overdreven goed is in wiskunde. Vorige proefwerk had als gemiddelde een 8,5 daar kom ik gewoon niet in de buurt.
), dus ik ga mezelf niet kwellen met natuurkunde en scheikunde, haha.
Citaat:Jeetje, een 8,5 gemiddeld is echt hoog. Ik snap ook niet wat die docent dan doet in de klas als ze geen uitleg geeft?
We mogen zelf bepalen waar en hoe we zitten. Gaat eigenlijk nooit goed maarja er wordt vooral gekletst en dat vind ze meestal niet erg, maar bij de jongens gaat het eigenlijk nooit goed als ze zoveel vrijheid krijgen.

En AK kan ik ook niet, dus dan maar E&M. Denk ik.