Imke1998 schreef:*beetje late reactie*
Ik ga ook in Maastricht kijken. Groningen niet, maar Maastricht ivm geneeskunde.
Ik vond Groningen net heel fijn voor geneeskunde
maar heel weinig contacturen etc. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
StonedRomy schreef:Imke1998 schreef:*beetje late reactie*
Ik ga ook in Maastricht kijken. Groningen niet, maar Maastricht ivm geneeskunde.
Ik vond Groningen net heel fijn voor geneeskundemaar heel weinig contacturen etc.
)
. Maar zelf denk ik er niet zo over en mijn mentor en een aantal vakdocenten zeggen dat ze het wel bij me vinden passen
Amira_ schreef:lisaislisa schreef:Misschien, zit nog heel erg te twijfelen
Ik dus ook. Ga wel open dagen van beiden bezoeken. Maar zit aan de ene kant wel zo bij hbo dat ik dan net zo goed havo had kunnen doen; is 1 van de weinige redenen wat me toch wel tegenhoudt.
EskeGirl schreef:Mijn broer heeft veel meer projecten en opdrachten. Op de uni is het geloof ik vooral hoorcollege.
Amira_ schreef:Is er hier ook iemand die HBO gaat doen of daarover nadenkt ?
Welke studie zou jij op HBO willen doen? kimberley23 schreef:Amira_ schreef:Is er hier ook iemand die HBO gaat doen of daarover nadenkt ?
Ja ik ben er vrijwel zeker van dat ik hierna HBO ga doen omdat ik van mezelf weet dat ik veel praktischer ben dan theoretisch... Ook wil ik het liefst zo snel mogelijk in de werkwereld ervaring opdoen met je studie dus dan is HBO ideaalWelke studie zou jij op HBO willen doen?
Heb volgende week op de uva een studiekeuzetest, dus hopelijk komt daar iets uit wat me bevalt.