Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar voorwaardelijk, dus ik moet nog wat dingetjes aanpassen maar in principe is mijn plan goedgekeurd. Ik ben zelf niet op school geweest, iemand uit mijn afstudeerkring had mijn feedback voor me gevraagd en het dus verkeerd begrepen.

Had eigenlijk Onderzoeksplan week. Hele week op school bezig, hele tijd docenten aanwezig om te helpen en vragen te stellen. Bedoeling dat vrijdag onderzoeksplan definitief goedgekeurd is. Maar heb vanochtend feedback gekregen op mijn eerste versie, en die is definitief goedgekeurd met voornamelijk uitstekend als beoordeling 
Die zijn wel vergelijkbaar met wat ik nu heb, dus dan zit het wel goed denk ik..
Het gaat gelukkig goed, maar ook ik moet nog veel doen.
Heb je wel al wat mensen in je hoofd die je kan bellen? 

Ik heb echt zoooooveel mensen gebeld de afgelopen weken, met wel 1 interview als resultaat (die andere had ik al). Kan er dan ook niets meer aan doen.. Maar kan ook wel al veel met de info die ik heb en waarschijnlijk zal krijgen met de komende interviews, dus dat scheelt.
kost zoooo veel tijd , en ben altijd bang dat ik niet genoeg bewijslast heb o.i.d. (moet hem overigens 30mei inleveren)

Fijn dat je verslag inmiddels bijna klaar is! Hier geen last van portfolio's, ik hoef alleen een afstudeerverslag te maken, daar mag ik heel blij mee zijn als ik het zo hoor 
Mijn begeleider heeft dus wat te lezen.
Godzijdank deed hij het na een keer opnieuw opstarten weer en was alles er nog. Ik sla het vanaf nu wel rechtstreeks op de USB op

Ik ben nog steeds zooo blij dat ik alles alleen kan doen 
jij bent wel vlotjes aan het werk zeg!