De CSE's komen eraan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NaomixAline

Re: De CSE's komen eraan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 09:47

Succes iedereen vandaag! Voor NL ben ik niet zo nerveus, gelukkig!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 09:49

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 09:55

Ik zal me snel nog even voorstellen :p.
Ik ben Yvonne, 18 jaar en vanaf vanmiddag doe ik eindexamen vwo.
Mijn rooster:
12 mei: nederlands
13/14 mei: -
15 mei: m&o
16 mei: duits, economie
19 mei: geschiedenis
20 mei: wiskunde
21 mei: frans
22 mei: engels
dan drie maanden zomervakantie, haha. Het enige voordeel. :)

Dus over 3,5 uur Nederlands, tijd om mijn zenuwen in bedwang te krijgen.
Heel erg veel succes allemaal, laten we dit tegelijk 'even' het slaagtopic 100% maken!

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 09:58

Succes iedereen!

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 10:02

ik ben vandaag voor het eerst aan het ontbijten :') met stragiatella vla :+ in een beker haha. ik ben zo slecht in ontbijten

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 10:05

Succes iedereen die zo al examen heeft!!

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 10:23

Ik heb net bij de supermarkt werthers orignal, napoleons en ricola's gehaald :D
En ontbeten met een croissantje en chocobroodje :o Even mezelf verwennen voor we er tegenaan gaan.
Iedereen heeeeeeel veel succes en we kunnen het meiden!! *\o/*

lizet_lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 10:40

https://www.youtube.com/watch?v=PjRGP0HKru4

de dag maar beginnen met dit filmpje, ga zo verder met nederlands. ik ontbijt altijd met yoghurt en muesli en ben nu aan het proberen om middag eten te vervangen met fruitshakes. ga denk ik naar de examens ook shakes meenemen voor de vitamines.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 10:42

lizet_lara schreef:

de dag maar beginnen met dit filmpje, ga zo verder met nederlands. ik ontbijt altijd met yoghurt en muesli en ben nu aan het proberen om middag eten te vervangen met fruitshakes. ga denk ik naar de examens ook shakes meenemen voor de vitamines.

Kom je dan niet heel erg veel koolhydraten en vetten tekort?

Ik ontbijt en chocolade schelpjes dingetjes. En ik neem wat te eten mee want for some reason gaat mijn maag altijd stervende-walvis geluiden produceren middenin het examen. :')

lizet_lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 10:52

Boself schreef:
lizet_lara schreef:

Kom je dan niet heel erg veel koolhydraten en vetten tekort?

Ik ontbijt en chocolade schelpjes dingetjes. En ik neem wat te eten mee want for some reason gaat mijn maag altijd stervende-walvis geluiden produceren middenin het examen. :')

ik heb geen idee, in de muesli zitten noten en gedroogd fruit. ik ben echt niet de lichtste en ik vind brood gewoon niet zo lekker. al eten wij avonds wel altijd aardappels/groente/vlees, ik beweeg veel. maar blijf altijd op zelfde gewicht hangen, dus misschien helpt dit.

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 10:54

Ik neem geen eten mee maar wel zuigsnoepjes, op de een of andere manier kan ik me dan beter concentreren. En sinds concentreren een ramp is bij mij helpen alle kleine beetjes :D

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:02

Ik zou me ook graag willen melden hier, doe dit jaar eindexamen havo.

Morgen begin ik met nederlands, donderdag duits en economie, vrijdag engels, maandag geschiedenis en volgende week woensdag biologie en kunstgeschiedenis. Wiskunde heb ik niet, dat scheelt al een hoop. Ik heb afgelopen weken geprobeerd van elk vak de theorie door te nemen (behalve nl, eng, duits en kunstgs) en verder bijna van elk vak 1 a 2 oefenexamens gemaakt (alleen kunstgs en gs nog niet)

Als iemand tips heeft voor spanning/zenuwachtigheid, graag! Nu valt het nog mee maar morgen zal ik er vast een stuk meer last van hebben.

NaomixAline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:02

Zuigsnoepjes zijn idd wel een goed idee! Komt trouwens doordat er meer bloed naar je hersenen stroomt en zo krijgen je hersenen meer zuurstof! Stel dat er een vraag over komt in het examen :P

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:08

Ik kan t echt niet opbrengen om nu examens te maken :')

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:10

Als ik snoepjes mee ga nemen zit ik die te vreten tot ik misselijk ben _O- Dus voor mij geen snoepjes :')

Ik ben echt blij dat voor vmbo de examens maar 2 uur duren en wij na anderhalf uur weg mogen als we klaar zijn, ik kan echt niet zo lang stil zitten :+

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 11:13

NaomixAline schreef:
Zuigsnoepjes zijn idd wel een goed idee! Komt trouwens doordat er meer bloed naar je hersenen stroomt en zo krijgen je hersenen meer zuurstof! Stel dat er een vraag over komt in het examen :P

Ah cool! Leuk om te weten dit :D Haha, als die er komt woensdag bij bio dan zal ik em zeker goed hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:13

:o onze schoolexamens duurde 2 uur.

Ik ben wel bang dat ik binnenkort de ergste rugpijn heb. :') Onze school heeft van die mad irritante stoeltjes voor in de gymzaal. Ze zijn te laag (zelfs voor de 1.66 lange ik) waardoor je naar voren geleunt zit en geen rugondersteuning hebt. Ik had na anderhalf uur al last van mijn rug. :\ Dat word nog pijnlijk deze week.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:15

Onze schoolexamens ook :j

Hier zijn die stoelen ook niet echt lekker, wel rugleuning gelukkig maar ook te laag.. Maar ik vrees vooral voor m'n pols, al mijn gewrichten zijn ontstoken dus op een gegeven moment gaat schrijven echt flink pijn doen :=

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:17

Ik had net even last van een korte teleurstelling. Had het biologie examen van 2012-1 super serieus gemaakt en voor me gevoel ook best goed. Kwam ik met nakijken uit op een 5,7. Dus ik vroeg me af wat ik dan allemaal fout had, maar ik had mezelf voor alle meerkeuze vragen maar 1 punt gegeven inplaats van 2 haha. Nu dus een 7,9 dat leek er meer op.

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 11:19

Ik zit op het moment aan de Panadol 1000mg dus hopen dat het een beetje onder controle blijft. Mijn rug zal het maar moeten overleven... Voor mij zijn de stoelen te hoog, ben 1,60 en kom dus niet met m'n voeten plat op de grond, m'n benen worden dus standaard afgekneld...
Haha dewi, slim :P

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:23

Onze stoelen zitten wel fijn, de tafels daarentegen, daar past niets op :=
Ik neem banaan en kruidkoek mee in plakjes.

NaomixAline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:25

Wij hebben op school volgens mij 3 verschillende stoelen, dus ben benieuwd welke er in de gymzaal staan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:26

Oef, dat lijkt me ook vervelend. ik heb echt wel mijn ruimte nodig, ik spreid alles als het even kan zo ver mogelijk uit over die tafels. _O-

En het voordeel van grote tafels is dat je er gewoon onder kunt gaan liggen in foetushouding als het allemaal toch iets moeilijker is dan je ingeschat had. :D

Ik neem droppies mee. :9 En water of iets anders. Verder niet zo veel. :)

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:28

Help, even last-minute, hoe bereken je het belastingvoordeel ook al weer?

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:28

Boself schreef:
Oef, dat lijkt me ook vervelend. ik heb echt wel mijn ruimte nodig, ik spreid alles als het even kan zo ver mogelijk uit over die tafels. _O-

En het voordeel van grote tafels is dat je er gewoon onder kunt gaan liggen in foetushouding als het allemaal toch iets moeilijker is dan je ingeschat had. :D

Ik neem droppies mee. :9 En water of iets anders. Verder niet zo veel. :)

Hahahah, goeie tip!