Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

met stragiatella vla
in een beker haha. ik ben zo slecht in ontbijten lizet_lara schreef:https://www.youtube.com/watch?v=PjRGP0HKru4
de dag maar beginnen met dit filmpje, ga zo verder met nederlands. ik ontbijt altijd met yoghurt en muesli en ben nu aan het proberen om middag eten te vervangen met fruitshakes. ga denk ik naar de examens ook shakes meenemen voor de vitamines.
Boself schreef:lizet_lara schreef:https://www.youtube.com/watch?v=PjRGP0HKru4
de dag maar beginnen met dit filmpje, ga zo verder met nederlands. ik ontbijt altijd met yoghurt en muesli en ben nu aan het proberen om middag eten te vervangen met fruitshakes. ga denk ik naar de examens ook shakes meenemen voor de vitamines.
Kom je dan niet heel erg veel koolhydraten en vetten tekort?
Ik ontbijt en chocolade schelpjes dingetjes. En ik neem wat te eten mee want for some reason gaat mijn maag altijd stervende-walvis geluiden produceren middenin het examen.
Dus voor mij geen snoepjes
NaomixAline schreef:Zuigsnoepjes zijn idd wel een goed idee! Komt trouwens doordat er meer bloed naar je hersenen stroomt en zo krijgen je hersenen meer zuurstof! Stel dat er een vraag over komt in het examen
Haha, als die er komt woensdag bij bio dan zal ik em zeker goed hebben.
onze schoolexamens duurde 2 uur.
Onze school heeft van die mad irritante stoeltjes voor in de gymzaal. Ze zijn te laag (zelfs voor de 1.66 lange ik) waardoor je naar voren geleunt zit en geen rugondersteuning hebt. Ik had na anderhalf uur al last van mijn rug.
Dat word nog pijnlijk deze week. 

En water of iets anders. Verder niet zo veel.
Boself schreef:Oef, dat lijkt me ook vervelend. ik heb echt wel mijn ruimte nodig, ik spreid alles als het even kan zo ver mogelijk uit over die tafels.![]()
En het voordeel van grote tafels is dat je er gewoon onder kunt gaan liggen in foetushouding als het allemaal toch iets moeilijker is dan je ingeschat had.![]()
Ik neem droppies mee.En water of iets anders. Verder niet zo veel.