Juffen en meesters verzamelen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Re: Juffen en meesters verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:14

Tja ik baalde echt. Is gewoon te weinig besteld, alle bakken leeg. Zit ik aan muffe lauwe bami.

In ieder geval; mijn hele zieke, niet-etende kat komt morgen weer thuis om te herstellen, aan de sondevoeding verder te gaan en hopelijk weer zelf te gaan eten, dus dat is dan wel fijn :D

Eilandmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:21

Dat zou idd fijn zijn goof! Hoop dat snel beter gaat!

Wij hebben morgen kerstmarkt vor SR! Zal wat leuks kopen van de kids en zelf maar even langs hrt glazenhuis maandag ofzo. Nu het toch dicht bij is!

kking

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 01:10

_Caitlinnn schreef:
Bedankt voor je reactie !
Dat klinkt inderdaad erg zwaar ja.
Kon je ook eventueel overdag naar school of behoorde dat niet tot de mogelijkheden?

Nee het was alleen 2 avonden.
Alleen de minors waren wel overdag....dat is lastig als je zo goed als voltijd werkt.
Ik heb de sbo minor gedaan, want die was 's avonds...en met steeds minder doorverwijzingen naar het speciaal onderwijs vind ik het fijn om wat meer achtergrondinformatie te hebben.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 13:19

:roll:
Ik had net bij een brugklas iemand er uit gegooid, want hij stond op een andere leerling in te rammen. Komt zijn moeder hier op hoge poten omdat ik haar zoon er wel uit had gepleurd, maar de jongen die hij in elkaar had geramd niet. De laatste had er volgens moeders OOK uitgemoeten, omdat die haar zoon van een stoel had getrokken.

Eilandmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 15:00

misschien moeten ouders ook maar in de klas komen zitten :P je zou er toch moe van worden...

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 15:09

Nog 1 uurtje en dan heb ik lekker vakantie :D
Heb alleen nog superleuke groep. Die gaan zitten, luisteren, maken hun werk en klaar :) (eigenlijk dus gewoon zoals het hoort _O- )

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 15:36

Ja echt hoor! Nog agressief ook dat mens. Ben niet bang uitgevallen ofzo, maar mijn lokaal zit helemaal achter in de school in een hoeje, kreeg toch echt de neiging om er een collega bij te halen :=

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 16:48

Grrr ouders en hun eisen.... je snapt meteen waar leerlingen het van hebben.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 16:50

Oh kinderen en hun verdriet he.....
Leerling van me mag na de kerstvakantie een niveau hoger en haar lieve vriendinnetje, die erg aan haar hangt en zelf een wat onzeker lief muisje is, heeft echt zo ver-schrik-ke-lijk hard zitten huilen, echt tranen over haar wangen. Het was gewoon hartverscheurend. Ik moest echt even flink slikken, en de rest van de klas ook. Maar lief als ze zijn stonden ze haar echt met zijn 20-en te troosten.

Eilandmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 17:54

ooo ja dat is ook zielig!

Net terug van de kerstmarkt van mijn 1e klassen! Heerlijk, daar ging mijn geld haha! gelukkig was het voor het goede doel :)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 20:17

Ah gossie Goof :(:)

Was het leuk miinynke :)?

Pff, vierde uur was ook weer raak: ene kind spoot andere kind deo in z'n oog. GRRRR. Gelukkig hebben we een professionele techniek hal, dus kind heeft daar even zijn oog uitgespoeld. Tijdens de pauze was ik stik chagrijnig omdat ik ook nog eens moest surveilleren en dus amper pauze had, zegt een meisje dat ik niet heb van 'Mevrouw, u ziet er altijd zo leuk uit!' Vet schattig :+: Humeur weer beter. Daarna was een groep waar ik eerst problemen mee had echt onwijs lief en goed bezig, toppers <3 Fijn dat er ook nog leuke kinderen zijn :+

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 22:36

Lekker deo in oog. :=
Ik kreeg laatst het compliment dat ik leuke schoenen aan had.
'Ja, want voor een leraar heeft u echt leuke schoenen'. :=
Leraren hebben normaal echt abnormale schoenen blijkbaar. :+

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 22:43

Onwijs :roll: Wat bezielt jongetjes toch soms? Die doen zo vaak zulke stomme dingen! Soms zou ik willen dat ik meer meisjes had, die zeggen tenminste leuke dingen over mijn kleding :') Maar dan doen m'n jongens weer iets tofs en ben ik van die gedachte af.

Oh mijn god _O- 'Voor een leraar' :') :') :') Wat voor docenten lopen er dan bij jou rond :')?

Eilandmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 00:24

Ja was erg leuk! Moest overal wat kopen van mn leerlingen. Heerlijk haha gezelligmet collega samen rond gelopen en vooral gelachen om de kids :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 00:26

Fijn idd, deo in je oog. Lijkt me pijnlijk.
Aantal jaar geleden hadden we een leerling die naar een andere leerling een geo gooide en die landde...... Precies in zijn oog. Kwestie van afvoeren en opereren was dat toen. Ook zo banketstaaf.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 07:25

Serieus -O- Hoe verzinnen ze dat?

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 15:55

Pffff....doen zonder erbij na te denken

'Voor een leraar'. Ik vraag me toch wel een beetje af wat er zo enorm bijzonder is aan leraren dan! :') De manier van kleden dus...ik zag bij mij op school wel altijd veel mannen in een overhemd met een effen gekleurde blauwe, groene, rode of bruine trui, maar verder? :D

Een oud-collega van mij merkte eens op dat docenten toch altijd wel aparte personen zijn en hun kinderen ook. Als dochter van 2 docenten vroeg ik me ook af wat dat dan precies was, maar ineens wist hij niks meer uit te brengen :+

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 19:21

Ik ben ook apart :')

VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 19:22

Ik ook. Krijg ook vaak te horen dat ik geen echte docent ben omdat ik tatoeages heb en mijn haar wit is :')

VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...tentamens leren :'(

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 19:25

Echt :=? Mafkezen.

Bluh, leren. Wel een beetje vakantie vieren hoor!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 19:30

Gisteren was er trouwens een kerstkoor in de kerk. Een van mijn favorietjes (die hele klas is mijn favorietje) had een solo, Ave Maria. Loepzuiver en zo mooi. Ik zat achterin op de rand van de kerkbank te filmen. En toen was het afgelopen, kwam die leerling gillend naar me toe. ''Ik zag u filmen, bent u trots op me???!?!?!'' Zo lief. Kreeg een hele dikke knuffel. Priceless.

Nou ik moet nog steeds even uitzoeken welke hulp ik van jou nodig heb :') Dat schiet lekker op hé? Ik zit er zo enorm tegen aan te hikken.

Oh ik heb trouwens mijn begeleidingsgesprek gehad, ik moet leerlingen er uit sturen, ik ben te aardig. Meh.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 19:32

lieveli schreef:
Oh ik heb trouwens mijn begeleidingsgesprek gehad, ik moet leerlingen er uit sturen, ik ben te aardig. Meh.

Herkenbaar. Ik ook. Zelfs leerlingen benoemen dat ik meer straf moet geven, ze vinden me veel te lief en leuk :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 19:42

Ah gos, wat lief <3

Zie de vraag wel verschijnen :j

Echt? Hier zijn de kids totaaaaal niet onder de indruk van er uit sturen, alleen strafwerk vinden ze ruk.
Ging je gesprek verder wel goed?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 19:46

Ja verder ging het goed, ik moet me beter voorbereiden en ellenlange lesplannen insturen. Maar ze kan wel zien dat ik er echt plezier in heb en snel contact leg. Hier is eruit sturen wel echt een issue gelukkig.

Eilandmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 19:50

Jeeeeeeeee vakantie!

*\o/*