Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annastasia schreef:Gisteren toch maar gereageerd voor de functie bij de E.J. Lijkt me een enorm leuke functie met veel uitdaging. Denk alleen dag er gigantisch veel reacties zijn gekomen.
Vanmorgen ontvangstbevestiging, binnen 2 week gesprekken. Hoor ik voor eind feb niets, dan is het niks geworden.
vuurneon schreef:'Helaas ben jij niet uitgekozen voor een sollicitatiegesprek. Wij zijn verrast door het grote aantal zeer talentvolle mensen dat interesse heeft getoond in dit traineeship. Wij zijn ervan overtuigd dat ook degene die nu niet tot de geselecteerden behoren goed terecht zullen komen.'
Jammer, maar wel een hele nette afwijzing
vuurneon schreef:'Helaas ben jij niet uitgekozen voor een sollicitatiegesprek. Wij zijn verrast door het grote aantal zeer talentvolle mensen dat interesse heeft getoond in dit traineeship. Wij zijn ervan overtuigd dat ook degene die nu niet tot de geselecteerden behoren goed terecht zullen komen.'
Jammer, maar wel een hele nette afwijzing
vuurneon schreef:Jilletje schreef:ooeefff het schiet niet op met me vandaag, wie schopt me van mn roze wolk af?
en dan even de hamer omkeren naar de onderkant uiteraard
Ik heb geen ontvangstbevestiging gekregen via de mail van een sollicitatie; klopt het dat het even kan duren?