Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mallootje schreef:Wat doen jullie met retourzendingen? Ik heb een klant die een vest wil bestellen, En die naar de mogelijkheid van retour sturen vroeg. Ik zei dat terugsturen zeker kan, en dat het aankoopbedrag dan teruggestort wordt onder aftrek van de verzendkosten. Klant wil liever het hele bedrag terugkrijgen, maar dat is voor ons dan weer moeilijk, dan zijn we 'zomaar' 10 euro kwijt.. Storten jullie verzendkosten ook terug?
Citaat:* Indien de consument gebruik maakt van het retourrecht dan dient het aankoopbedrag te worden teruggestort.
* De verzendkosten mogen hierop in mindering worden gebracht MITS het retourneren van de bestelling kostenloos kan. Indien de kosten van het retourneren voor rekening van de consument komen dan dient het gehele aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten, te worden terugbetaald. Kortom: De consument mag bij retournering van de gehele bestelling slechts 1x opdraaien voor de verzendkosten. Het is niet toegestaan administratiekosten of andere kosten dan deze verzendkosten in rekening te brengen indien (een deel van de) bestelling wordt geretourneerd. Uitzondering hierop zijn toeslagen voor aangetekend verzenden en verzenden onder rembours. Slechts de basisverzendkosten hoeven te worden terugbetaald.
Lalidan schreef:Wettelijk gezien ben je verplicht éénmaal de verzendkosten te betalen:Citaat:* Indien de consument gebruik maakt van het retourrecht dan dient het aankoopbedrag te worden teruggestort.
* De verzendkosten mogen hierop in mindering worden gebracht MITS het retourneren van de bestelling kostenloos kan. Indien de kosten van het retourneren voor rekening van de consument komen dan dient het gehele aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten, te worden terugbetaald. Kortom: De consument mag bij retournering van de gehele bestelling slechts 1x opdraaien voor de verzendkosten. Het is niet toegestaan administratiekosten of andere kosten dan deze verzendkosten in rekening te brengen indien (een deel van de) bestelling wordt geretourneerd. Uitzondering hierop zijn toeslagen voor aangetekend verzenden en verzenden onder rembours. Slechts de basisverzendkosten hoeven te worden terugbetaald.
Edit: moet ik wel alles quoten.... Linkje ook nog even toevoegen: http://www.internetkassa.nu/ondernemen/ ... stand.html
Mellis86 schreef:Ja hier is Google ook bijna een hoofdpijn dossier, haha. Hoe meer ik leer, hoe warriger het soms wordt. Er zijn zoveel opties, mogelijkheden, linken, niet linken, veel vermeldingen, weinig vermeldingen, key words, relevante inhoud, bovenaan in google, wel niet adwords, hoe adwords in te richten, enz enz enz. De basis heb ik nu goed onder de knie, maar net dat extra is nog lastig. Ik ben sinds vandaag maar begonnen met een marketingplan.
Wat ik ook nog moet uitzoeken is hoe ik regionaal meer reclame kan maken. Nu is het meeste gericht op landelijk, maar regionaal is natuurlijk ook mooi meegenomen. Behalve de lokale krant, weet ik nog niet zo goed hoe ik bv Google kan instrueren om ons vooral ook bovenaan te zetten als mensen in onze regio zoeken via Google. Ofwel Regionale marketing, iemand ervaring mee?
Citaat:Foto's van Fotograaf XX
Er zijn geen foto's van Fotograaf XX