Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lizzle schreef:Uit mijn ervaring worden er ook doktersassistenten aangenomen zonder papiertje en halen zij die in de loop der tijd alsnog. Stuur anders eens wat open brieven naar ziekenhuizen in de buurt?
Falona schreef:Misschien loont het de moeite eens bij ROC te informeren in hoeverre ze je met je resultaten van deze opleiding toch een diploma kunnen geven? Zou zonde zijn als je door een stomme lichamelijke beperking op een stom en onderschikt onderdeeltje je diploma niet kan halen terwijl je eigenlijk wel alles beheerst.
Lotus83 schreef:Falona schreef:Misschien loont het de moeite eens bij ROC te informeren in hoeverre ze je met je resultaten van deze opleiding toch een diploma kunnen geven? Zou zonde zijn als je door een stomme lichamelijke beperking op een stom en onderschikt onderdeeltje je diploma niet kan halen terwijl je eigenlijk wel alles beheerst.
jij bent echt goed
![]()
stel dat ik mijn laaste (theorie) examen niet gehaald heb (krijg cijfer over 4 weken) en gezakt ben voor dat type diploma of alleen voor dat laatste dan kan ik zeker even bellen met ROC!!
want ik krijg als het goed is wel al mijn deelcertificaten (en dat zijn er nogal wat)
Lotus83 schreef:Maar goed, wat moet ik in godsnaam tot die tijd?
Gewoon solliciteren en hopen dat er een huisarts is die het aandurft met mij?
joyce2 schreef:@Silvia: Dat gesprek heb ik volgende week! Heb je al brieven uitgeprint en meegenomen? Ik hoop niet dat ik dat moet doen, kost echt veel inkt, haha.